آفتاب

رژیم صهیونیستی نام سومین نظامی اسیر این رژیم را فاش کرد

رژیم صهیونیستی نام سومین نظامی اسیر این رژیم را فاش کرد

رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) نام سومین نظامی اسیر خود را که در تاریخ 8 سپتامبر گذشته به دست مبارزان جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در سواحل غزه اسیر شده است، فاش کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،به نقل از شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی، این رژیم اعلام کرد که "آبراهام منگستو" نظامی اتیوپیایی تبار ارتش صهیونیستی ماه سپتامبر گذشته در آب های دریای مدیترانه در سواحل عسقلان گرفتار شده و سر از سواحل غزه درآورده است که بلافاصله توسط مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اسیر شده اشت.

این شبکه تلویزیونی مدعی شده است که رژیم صهیونیستی در حال مذاکره با حماس برای آزادی این نظامی اتیوپیایی تبار و تحویل گرفتن اجساد دو نظامی کشته شده در جنگ غزه؛ یعنی "شائول آرون" و "گولدن هدار" است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این در حالی است که جنبش حماس بارها از اسارت چندین نظامی صهیونستی از جمله شائول آرون و هدار گولدن در جریان جنگ غزه خبر داده و اعلام کرده است تا زمانی که مذاکرات تخصصی برای مبادله اسرای جدید آغاز نشود و اسرای مشمول مبادله وفاداری به آزادگان که دوباره توسط رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شده اند، آزاد نشوند، حاضر به ارائه اطلاعات خاصی درباره نظامیان اسیر صهیونیستی نیست.

انتهای پیام

کد N883184

وبگردی