آفتاب

دعوت جهاد دانشگاهی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت جهاد دانشگاهی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

جهادگران جهاد دانشگاهی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، حضور پرصلابت مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس را موجب دلگرمی ملت فلسطین و وحشت صهیونیسم بین الملل دانستند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ... (39 و 40 سوره مبارکه حج)

روز قدس روز اسلام است؛ روز قدس عرصه و تجلی گاه توصیه جاودان امیرمومنان است که فرمود: "کونا لِلظّالِمِ خَصْما وَ لِلْمَظْلومِ عَوْنا" روز قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و حمایت سرنوشت ساز از مقاومت جانانه مردمی است که به ناحق، در خانه و کاشانه خود آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته، شهید و مجروح می‌شوند و یا در موطن خود به اسارت می‌روند.

در این میان، جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار حرکت حق طلبانه و عدالت محور آزادی قبله اول مسلمانان و نابودی غده سرطانی اسرائیل با اتکا به بینش، ظلم‌ستیزی و بصیرت ملت شریف ایران، با قدرت و عزمی سازش ناپذیر به پیش رفته و درصدد جلب روزافزون نصرت الهی است.

آرمان روز جهانی قدس، پایان اسارت پاره تن جهان اسلام است و این جز با نابودی رژیم درنده و غاصب صهیونیستی محقق نخواهد شد.

امسال نیز، مردم مؤمن و روزه دار در سراسر کشور، همصدا با مسلمانان و آزادگان عالم در روز قدس همچون سالهای گذشته با راهپیمایی پرشکوه خود، این روز را گرامی داشته و با حضور پرصلابتشان، موجب دلگرمی و حماسه آفرینی هرچه بیشتر ملت فلسطین و وحشت صهیونیسم بین الملل خواهند شد.

جهادگران جهاددانشگاهی نیز همگام با ملت مسلمان ایران به پیروی از رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) با حضور پرشور خویش در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از آرمان فلسطین و رهائی قدس شریف اعلام داشته و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرخواهند داد.

انتهای پیام

کد N882249

وبگردی