آفتاب
سفیر فلسطین در تهران:

حکمرانان کشورهای اسلامی مسیر غلط را نشانه گرفته‌اند

حکمرانان کشورهای اسلامی مسیر غلط را نشانه گرفته‌اند

سفیر فلسطین در ایران خطاب به حکمرانان کشورهای اسلامی، گفت: لوله‌های تفنگ‌های شما مسیر غلط را نشانه گرفته و باید همه به سمت صهیونیست‌ها هدف بگیرید.

به گزارش خبرنگار مهر، صلاح الزواوی سفیر فلسطین در ایران در نشست ریاست مجلس با فعالان آزادی قدس شریف اظهار کرد: در جهان اسلام در شرایط سختی به سر می بریم و در برابر توطئه تقسیم جهان اسلام قرار داریم.

وی تصریح کرد: آنچه که اکنون در سوریه رخ می دهد، بخاطر مقاومت صد ساله مردم سوریه در کنار ملت فلسطین است. انقلابیون فلسطین در دمشق آموزش می دیدند و پول می گرفتند به همین جهت رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت این کشور را هدف قرار دهد.

سفیر فلسطین در ایران خطاب به حکمرانان کشورهای اسلامی افزود: لوله‌های تفنگ‌هایتان را در مسیرهای غلط نشانه گرفته اید. باید همه تفنگ‌ها به سمت صهیونیست‌ها نشانه‌گیری شود.

وی خواستار برگزاری نشست مشترک میان ایران، عربستان، الجزایر، مغرب و فلسطین شد و ادامه داد: در صورت برگزاری این نشست اگر کتاب خدا و سیره پیامبر(ص) و یاران پیامبر(ص) را الگوی خود قرار دهیم، تمام جنگ ها از میان مسلمانان از بین خواهد رفت.

سفیر فلسطین در ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی نیز به دور از این توطئه شوم قرار ندارد، عنوان کرد: این توطئه توسط برژینیسکی در سال ۱۹۸۰ پیشنهاد داده شد.

وی تصریح کرد: علما در نجف، قم، عربستان و دانشگاه الازهر چه می‌کنند؟ باید وضعیت جهان اسلام را بررسی کنند. آیا رسول خدا(ص) از این وضعیت راضی است.

سفیر فلسطین در ایران اضافه کرد: نتانیاهو به دنبال ایجاد اسرائیل بزرگ  است.

کد N882239

وبگردی