آفتاب
با تنگ‌تر شدن حلقه محاصره فلوجه؛

داعش مانع از خروج ساکنان فلوجه از این شهر می‌شود

داعش مانع از خروج ساکنان فلوجه از این شهر می‌شود

منابع امنیتی عراق اعلام کردند که گروه تروریستی داعش مانع خروج ساکنان فلوجه از این شهر مهم استان الانبار شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، در حالیکه ارتش عراق بمباران برخی مناطق تحت تصرف گروه تروریستی داعش را ادامه می‌دهد، تروریست‌ها از خروج ساکنان فلوجه از این منطقه ممانعت بعمل آوردند.

یک منبع پزشکی در بیمارستان فلوجه اعلام کرد، در جریان بمباران این شهر و حومه آن 24 شهروند عراقی کشته و 53 تن دیگر زخمی شدند.

فرماندهان میدانی از نوعی آشفتگی و تزلزل در بین اعضای داعش در فلوجه بعد از آزادسازی منطقه الجسر الیابانی و منطقه الشیحه در نزدیک مرکز شهر خبر دادند که به نوعی منجر به تنگ‌تر شدن حلقه محاصره فلوجه و تکمیل طرح آزدسازی کامل شهر می‌شود.

کریم نوری، سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی به شبکه العراقیه گفت: داعشی‌ها هر روزه متحمل خسارت‌های متعددی در فلوجه می‌شوند و آزادسازی‌های اخیر منجر به نوعی تزلزل و آشفتگی بین اعضای داعش شده است.

او ادامه داد که سنگرهای محکمی در اطراف منطقه الجسر الیابانی به عنوان مرحله نخست پیشروی به سمت فلوجه ایجاد کرده‌ایم.

این مقام عراقی افزود: نیروهای مشترک دو شهر رمادی و فلوجه را برای حمله به شهر محاصره کرده‌اند و منتظر دستور حیدر العبادی هستند.

حسن الساری از فرماندهان نیروهای مردمی روز دوشنبه از پاکسازی منطقه الشیحه به طور کامل خبر داد که در پنج کلیومتری فلوجه است.

از سوی دیگر، به دنبال انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در نزدیکی مدرسه‌ای در شرق بغداد سه تن کشته و بیش از هشت تن زخمی شدند.

انتهای پیام

کد N881713

وبگردی