آفتاب
فلسطین، نماد مقاومت

پیوندی: مسلمانان با یکدیگر در برابر رژیم صهیونیستی متحد شوند

پیوندی: مسلمانان با یکدیگر در برابر رژیم صهیونیستی متحد شوند

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: اگر از ابتدا ملت‌های مسلمان با یکدیگر متحد می‌شدند امروز شاهد افزایش جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در منطقه نبودیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اصغر پیوندی در همایش «فلسطین، نماد مقاومت» که عصر امروز در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، بر لزوم اتحاد مسلمانان در مقابله با رژیم صهیونیستی عنوان و ادامه داد: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) از آن حکایت دارد که تنها با اتحاد مسلمانان سراسر جهان است که می‌توان این رژیم اشغالگر قدس را نابود کرد.

او با اشاره لزوم حضور دانشجویان در عرصه مقابله با رژیم صهیونیستی گفت:‌ دانشگاه‌های اسلامی تنها محل تحصیل نیستند بلکه محل رشد تفکرات و آرمان‌های دانشجویان نیز هستند. به همین دلیل دانشجویان مسلمان باید مسائل پیرامون خود را با جدیت دنبال کنند و همواره حامی آزادی‌خواهی مسلمانان به ویژه فلسطینی‌ها باشند.

پیوندی تاکید کرد:‌ روز قدس همواره در جهان اسلام پر فروغ خواهد ماند ولی لازم است تا مسلمانان با یکدیگر متحد شوند چرا که اگر از ابتدا این اتحاد را داشتند امروز شاهد کشتار بی‌رحمانه فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی‌ نبودیم علاوه بر این باید تاکید کنم که رژیم اشغالگر قدس مهم‌ترین عامل بی‌ثباتی در خاورمیانه است.

وی در پایان با تاکید بر این که ملت ایران همواره پیشگام حمایت‌های مادی و معنوی از ملت‌های مظلوم به ویژه فلسطینی‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: مقاومت مهم‌ترین راهبرد برای مقابله با استبداد نظامی رژیم اشغالگر قدس است. علاوه بر این با مرور تحولات جهان اسلام متوجه اهمیت بیش از پیش وحدت مسلمان در مقابل رژیم اشغالگر قدس می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، ابوشریف نماینده جهاد اسلامی، رکن آبادی سفیر پیشین ایران در لبنان، صلاح زواوی سفیر فلسطین، عدنان حسن محمود سفیر سوریه و جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه در این همایش حضور دارند و قرار است دکتر علی‌اکبر ولایتی، رییس مرکز تحقیقات استراتژی مجمع تشخیص مصلحت نظام،‌ سید حسن خمینی و سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت نیز در این همایش حضور یابند.

انتهای پیام

کد N881366

وبگردی