آفتاب
کنعانی‌مقدم در گفتگو با مهر:

حمایت از گروههای جهادی/ از پاره پاره شدن فلسطین جلوگیری می‌کنیم

حمایت از گروههای جهادی/ از پاره پاره شدن فلسطین جلوگیری می‌کنیم

دبیر انجمن بین‌المللی ضد صهیونیست تاکید کرد: با حمایت از جنبش جهاد اسلامی و گروه‌هایی که خط و مشی جهادی دارند، از پاره‌ پاره شدن کشور فلسطین جلوگیری می‌کنیم.

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سناریوی «ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی صهیونیست‌ها»، اظهارداشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی، گروه تروریستی داعش را ایجاد کرده و با تقویت روزافزون آن به دنبال این هستند که مساله فلسطین فراموش شود و از سوی دیگر با ایجاد جنگ داخلی در منطقه می‌خواهند نگاه مردم منطقه را از مساله فلسطین منحرف کنند.

وی ادامه داد: نباید بگذاریم مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود و کار ویژه روز قدس این است که همه مسلمانان، مساله فلسطین را یادآوری کرده و از فراموشی آن که خواسته و هدف اصلی صهیونیست‌ها است، جلوگیری می‌کند.

دبیر انجمن بین‌المللی ضد صهیونیست با بیان اینکه طراحی روز قدس توسط امام (ره) یک کار ارزشمند بود، افزود: برگزاری روز قدس از این جهت است که هر سال با وجود توطئه‌های فراوان توسط آمریکا و اسرائیل در منطقه، مساله فلسطین را یادآوری و از فراموشی آن جلوگیری کنیم.

کنعانی‌مقدم افزود: یکی از مهمترین محورهای وحدت میان جامعه اسلامی، مساله فلسطین است و سازمان‌هایی که برای حمایت از فلسطین در جهان وجود دارند، باید تلاش کنند تا با نزدیک کردن اندیشه‌های مسلمانان و با ایجاد وحدت میان آنها، مساله فلسطین را پررنگ کنند.

وی خاطر نشان کرد: ظلم‌هایی که در دهه‌های گذشته به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین شده است، باعث شده که مسلمانان نگاه ویژه‌ای به وحدت داشته باشند و از شیعه و سنی تا مذاهب دیگر خواستار جلوگیری از این ظلم‌ها هستند.

دبیر انجمن بین‌المللی ضد صهیونیست با بیان اینکه مساله فلسطین بارها در دکترین‌ امام (ره) و مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: مساله فلسطین، مساله کل جهان اسلام است و ملت ایران از مردم فلسطین همواره دفاع کرده و بر علیه اسرائیل مبارزه خواهد کرد.

کنعانی‌مقدم در پایان خاطر نشان کرد: اختلافاتی که بین گروه‌های فلسطینی وجود دارد،  نباید باعث شود که ما از حمایت فلسطین دست برداریم و با حمایت از جنبش جهاد اسلامی و گروه‌هایی که خط و مشی جهادی دارند، از پاره‌ پاره شدن کشور فلسطین جلوگیری می‌کنیم.

کد N881142

وبگردی