آفتاب

تصادف تانکر تخلیه چاه با 7 خودرو در خیابان دربند

تصادف تانکر تخلیه چاه با 7 خودرو در خیابان دربند

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف یک دستگاه کامیون با 7 دستگاه وسیله نقلیه در خیابان دربند خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 5 صبح امروز یک دستگاه کامیون تانکر تخلیه چاه با 7 دستگاه وسیله نقلیه که در کنار خیابان پارک شده بودند برخورد کرد و خسارات مالی شدیدی را به این وسایل وارد کرد.

وی با بیان اینکه محل این حادثه در خیابان دربند محدوده گلابدره واقع شده بود، افزود: کامیون تانکر در خیابان دربند دچار نقص فنی شده و توسط کامیون دیگری با سیم بوکسل غیراستاندارد یدک شده بود که در میانه راه این سیم پاره شده و منجر به بروز این حادثه شده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علت اصلی تصادف را عدم رعایت موارد ایمنی راننده کامیون تخلیه چاه به دلیل پاره شدن سیم بوکسل اعلام کرد.

مرادی به رانندگان توصیه کرد که با وسیله اطمینان بخشی که خطر باز شدن یا شکسته شدن ندارد، اقدام به بوکسل کردن وسایل کنند و سیم در صورت این اقدام سیم بوکسل ثابت بوده و فاصله مناسب نیز رعایت شود تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام

کد N880813

وبگردی