آفتاب
تحولات سوریه؛

هلاکت ۱۲ تکفیری در شهر «الزبدانی»/ وقوع انفجار در شهر حسکه

هلاکت ۱۲ تکفیری در شهر «الزبدانی»/ وقوع انفجار در شهر حسکه

جنگنده‌های ارتش سوریه امروز یکشنبه مواضع تکفیریها در شهر «الزبدانی» را هدف حملات گسترده قرار دادند که طی آن ۱۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، جنگنده های ارتش سوریه در ادامه مبارزه با تروریست های تکفیری در شهر الزبدانی واقع در حومه دمشق، مواضع آنها را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال بمباران مواضع تکفیریها در این شهر ۱۲ نفر از آنها به هلاکت رسیده و شماری دیگر به شدت مجروح شدند.

از سوی دیگر، منابع رسانه ای از وقوع انفجار تروریستی در شهر «حسکه» خبر می دهند. به گفته شاهدان عینی این انفجار چند زخمی از غیرنظامیان برجای گذاشته است.

توپخانه های ارتش سوریه نیز مواضع تروریست ها در حومه استان های حمص و درعا را هدف قرار داده و ده ها تکفیری را به هلاکت رساندند.

گفتنی است، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مردمی در ادامه عملیات خود در شهر الزبدانی در حومه دمشق توانستند از جبهه غربی وارد این شهر شوند و منطقه الجمعیات را در غرب الزبدانی تحت کنترل خود در بیاورند.

 ارتش و نیروهای مردمی ظهر روز گذشته این عملیات را آغاز کردند و توانستند در ساعات اولیه این عملیات مسیر امدادرسانی تروریست ها را در شمال این شهر مسدود کنند.

کد N880018

وبگردی