آفتاب
مأموریت ویژه «ملک سلمان» به ولید بن طلال؛

سفر شاهزاده سعودی به سرزمینهای اشغالی

سفر شاهزاده سعودی به سرزمینهای اشغالی

یکی از وابستگان آل سعود با نادیده گرفتن حق ملت مظلوم فلسطین به نمایندگی از دولت ریاض از همه اعراب منطقه خواست تا در جهت احیاء حق رژیم غاصب صهیونیستی گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جی.اس.اس، «ولید بن طلال» شاهزاده سعودی، که از وی به عنوان ثروتمندترین فرد جهان عرب یاد می شود، در اقدامی تازه از تمایل خود برای سفر به سرزمین های تحت اشغال رژیم صهیونیستی سخن گفت.

وی که بخشی از این سفر یک هفته ای را به بازدید از اماکن زیارتی بیت المقدس اختصاص خواهد داد، مدعی شده که قرار است سفیر صلح و دوستی بین اعراب و صهیونیست ها باشد.

وی در پیامی که لحن آن جانبدارانه و در حمایت از رژیم اشغالگر قدس است اعراب را برای پایان دادن به دشمنی با صهیونیست ها ترغیب می کند. جالب آنکه وی باز شدن باب دوستی با صهیونیست ها را به بهانه ایجاد خاورمیانه ای یکدست و سرشار از صلح و رفاه طلب می کند.

جالب آنکه وی در این مسیر خود را مأمور «ملک سلمان» پادشاه عربستان سعودی خطاب کرده است. وی در بخشی از پیام خود می گوید: همه ساکنین خاورمیانه جنگ زده باید به لزوم پایان بخشیدن به دشمنی پوچ خود با صهیونیست ها واقف باشند. ولی ملک سلمان، مسئولیت آغاز گفتمان مستقیم و برقراری ارتباط دوستانه با اسرائیل را به من محول کرده است.

خانواده سلطنتی عربستان سعودی در حالی داعیه دار مظلومیت صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی شده است که برای سالیان متوالی تل آویو با سنگدلی تمام فریاد مردم فلسطین را در گلو خفه کرده و با تداوم شهرک سازی، آنها را از حقوق حقه خود در سرزمین مادریشان محروم می کند.

کد N879541

وبگردی