آفتاب
/روز قدس؛ روز مقابله با مستکبرین/

فیاضی: روز قدس روز مقابله با زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی است

فیاضی: روز قدس روز مقابله با زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی است

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان این که روز قدس وجه مشترکی برای مقابله با زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی است گفت: ملت ایران برای اینکه همپیمانان رژیم صهیونیستی در مذاکرات ناکام شوند باید در این مراسم مواضع خود را شفاف بیان کنند.

عبدالوحید فیاضی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه روز قدس نماد مقابله مردم مظلوم فلسطین با پدیده شومی به نام اسراییل است گفت: روز قدس روز فریاد و دفاع ازمردم مظلوم فلسطین و تمامیت این سرزمین است که از صهیونیست‌ها رنج می‌برد و امیدواریم مردم با حضور در این مراسم مانند گذشته نشان دهند که از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

نماینده مردم نور و محمود آباد با اشاره به همزمانی این مراسم با انجام مذاکرات اظهار کرد: البته در مذاکرات یک طرف قضیه اسراییلی ها هستند و صهیونیست‌ها به شدت دراین مورد فعالیت می‌کنند تا جمهوری اسلامی ایران را دچار بحران کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطر نشان کرد: روز قدس وجه مشترکی برای مقابله با اسراییل و زیاده خواهی‌های این رژیم غاصب است که از ظرفیت خود امروز در مذاکرات هم استفاده می‌کند.

فیاضی خاطرنشان کرد: بنابراین ملت ایران با حضور خود در مراسم راهپیمایی روز قدس باید اسراییل و همپیمانان آن در مذاکرات را ناکام گذارند و مواضع خود را به طور شفاف بیان کنند.

انتهای پیام

کد N879474

وبگردی