آفتاب

انهدام چهار باند کلان قاچاق مواد مخدر و سلاح در کرمان

انهدام چهار باند کلان قاچاق مواد مخدر و سلاح در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از انهدام چهار باند کلان قاچاق مواد مخدر و سلاح در کرمان در یک ماه گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، دادخدا سالاری افزود: در پی انهدام این باندها مقدار 495 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله 168کیلوگرم هروئین،27 کیلوگرم مرفین، 30 کیلوگرم تریاک و 270 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: کشف وضبط تعداد 51 قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل 28 قبضه انواع سلاح جنگی از جمله تیربار گرینوف، سمینوف، آرپی جی هفت، کلاشینکف و تعداد 23قبضه انواع سلاح شکاری از دیگر نتایج انهدام باندهای قاچاق سلاح و مواد مخدر است.

وی در تشریح جزئیات یکی از عملیات‌های اخیر اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات شهرستان بم با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آن شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف و ضبط 148کیلو گرم هروئین، 25 کیلوگرم مرفین و 29 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان شدند.

سالاری با اشاره به اینکه انهدام باندهای قاچاق در شهرستان‌های کرمان، بم و رودبار جنوب صورت پذیرفته است خاطرنشان کرد: در مجموع این عملیات‌ها علاوه بر کشف موادمخدر و سلاح‌های جنگی و شکاری مذکور، چهار دستگاه خودرو و هفت دستگاه تلفن توقیف شده است.

انتهای پیام

کد N879214

وبگردی