آفتاب

درخواست ضد حقوق بشری وزارت جنگ اسرائیل برای مجازات مبارزان مقاومت

درخواست ضد حقوق بشری وزارت جنگ اسرائیل برای مجازات مبارزان مقاومت

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اقدامی مغایر با قوانین بین‌المللی حقوق بشر، برای مجازات عاملان عملیات‌های مقاومت خواستار تبعید ابدی آنها و خانواده‌هایشان شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، ایلی بن دهان، معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که در صورت تبعید بدون بازگشت مبارزان مقاومت و خانواده‌هایشان دیگری کسی جرات ندارد علیه این رژیم دست به عملیات مقاومتی بزند. وی تصریح کرد که از ایلی شاکید وزیر به اصطلاح دادگستری این رژیم خواسته این طرح را بررسی کند.

مجازات خانواده و نزدیکان عاملان و مجریان حمله از سوی جناحی که مورد حمله واقع شده بر اساس قوانین بین‌المللی ممنوع است و طرف مذکور تنها حق مجازت عامل یا مجری حملات را دارد.

رژیم صهیونیستی مجازات‌هایی را علیه فلسطینیانی که دست به عملیات ضد صهیونیستی می‌زنند اعمال می‌کند که این مجازات‌ها شامل تبعید و یا تخریب منازل آنان می‌شود اما تاکنون تصمیمی در مورد تبعید خانواده‌های آنان اتخاذ نشده بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین طی هفته های گذشته در نتیجه تشدید تجاوزات و جنایت‌های شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست در قدس و کرانه باختری، عملیات‌های مقاومتی ضدصهیونیستی افزایش بی‌سابقه‌ای داشته و که در جریان آنها تاکنون 2 صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام

کد N878085

وبگردی