آفتاب

رحمانیان: نقد تیم مذاکره‌کننده، منصفانه باشد

رحمانیان: نقد تیم مذاکره‌کننده، منصفانه باشد

مدیر مسئول روزنامه شرق گفت: انتقادات از تیم مذاکره‌کننده باید منصفانه و در راستای کمک به آن‌ها باشد. چنین نقدی نه تنها بد نیست بلکه سازنده نیز هست.

مهدی رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: وقتی تیمی از کشوری، در هر موضوعی وارد مذاکرات می‌شود، آنها جزو سربازان آن کشور هستند. احترام سرباز چه در جبهه جنگ باشد و چه در جبهه دیپلماسی واجب است. طبیعی است که باید عقبه‌ای داشته باشد، این عقبه حمایت کل کشور است که آن‌ها را از هر لحاظ تغذیه کند.

وی ادامه داد:‌ در اصل این که تیم مذاکره کننده ما باید حمایت شود هیچ تردیدی وجود ندارد اما اینکه افراد این تیم قابل نقد هستند و یا خیر سوالی است که پیش می‌آید. به عقیده من تمام کسانی که در حال مذاکره هستند قابل نقد هستند، آن‌ها انسان هستند، انسان هم قابل نقد است.

این فعال سیاسی افزود: می‌توان از زاویه نقد سازنده به تیم مذاکره کننده کمک کرد. این تیم با انتقادات صحیح می‌تواند زودتر و بهتر مسیر فعلی را طی کند و به مقصد برسد. به نظر من حمایت و انتقاد سازنده در راستای یکدیگر هستند.

وی با اشاره به رفتار برخی تخریب‌گران تیم مذاکره کننده گفت: متاسفانه برخی به جای آن‌که خودشان را اصلاح کنند دیگران را تخریب می‌کنند. زمان نیاز است تا ما به مرحله‌ای از رشد برسیم که به جای تخریب دیگران، توانایی‌های خودمان را معرفی کنیم.

انتهای پیام

کد N877827

وبگردی