آفتاب
دبیرکل حزب مردم سالاری:

دعای ملت پشت سر رزمندگان عرصه دیپلماسی هسته‌ای است

دعای ملت پشت سر رزمندگان عرصه دیپلماسی هسته‌ای است

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: پذیرش صلح از سوی امام حسن(ع) هرگز به مفهوم کنار گذاشتن اصول نبود؛ بلکه ایشان به خاطر حفظ اسلام و قرآن و مکتب اهل بیت(ع) در برابر برخی از موارد فرعی انعطاف نشان دادند و این همان مفهوم نرمش قهرمانانه است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مصطفی کواکبیان در مراسم ششمین کنگره جمعیت مستقل ایران اسلامی با تاکید بر این‌که «نرمش قهرمانانه همان ایستادگی بر سر اصول و انعطاف و کوتاه آمدن در برابر فروع است» افزود: خوشبختانه سخنان و مواضع رهبری و پشتیبانی‌های مستمر ایشان از تیم فعلی مذاکره کننده موجب شد که مسیر مذاکرات از حالت باخت باخت قبلی به سمت برد برد سوق پیدا کند و طرف مقابل هم بفهمد که جمهوری اسلامی ایران از موضع اقتدار می‌خواهد مذاکره کند و هرگز حاضر نیست ذره‌ای از حقوق هسته‌ای ملت ایران عقب نشینی کند بلکه به دنبال اعتمادسازی است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام نیز گفت:‌ امیدواریم که پس از این پشتیبانی محکم ایشان از تیم مذاکره کننده هیچ کس در تضعیف رزمندگان عرصه دیپلماسی اقدام نکند و همه « دلواپسان» نیز « دل آرام» شده باشند و بدانند که دعای همه ملت پشت سر مذاکره کنندگان است و ما حتی به اعضای حزب خودمان گفته‌ایم که پس از لیالی قدر حتما مراسم شکرگزاری و جشن‌های مردمی پیروزی هسته‌ای را در استان‌ها برگزار کنند.

وی با اشاره به مقاومت بی‌نظیر ملت سرافراز ایران در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: همگان بدانند پیروزی در مذاکرات مربوط به همه مردم و کلیت نظام است و نه فقط یک دولت و جناح خاص. اشتباه می‌کنند اگر عده‌ای به خاطر مقاصد جناحی دستاوردهای کل نظام را نادیده بگیرند.

مدیر مسؤول روزنامه مردم سالاری با تاکید براین‌که «اگرکشورهای 1+5 بخواهند بازی را بهم بزنند و با قلدری و زورگویی چه در مساله تحریم‌ها و چه در مساله نظارت‌ها و چه در مساله پیشرفت هسته‌ای ما مانع‌تراشی کنند، حتما مسوولان نظام زیر بار نخواهند رفت» گفت:‌ البته نباید انتظارات را آن‌قدر بالا ببریم که عده‌ای فکر کنند به محض امضای موافقتنامه همه چیز و همه جا گل و بلبل و همه سختی‌ها بر طرف خواهد شد. شکی نیست که تاثیر روانی موافقتنامه تا 30 چهل درصد به اقتصاد ملی موثر است اما باید با مدیریت قوی و با تاکید بر عزم داخلی همه مشکلات را مرتفع کنیم.

انتهای پیام

کد N877586

وبگردی