آفتاب
تحولات سوریه/

هلاکت ۱۰۰ تکفیری در حلب/ حمله به مواضع تکفیریها در حومه دمشق

هلاکت ۱۰۰ تکفیری در حلب/ حمله به مواضع تکفیریها در حومه دمشق

هلاکت ۱۰۰ عضو گروههای تکفیری در مناطق مختلف استان حلب در جریان عملیات ارتش سوریه و حمله به مواضع این گروهها در حومه استان دمشق از مهم‌ترین تحولات میدانی اخیر در سوریه به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، نظامیان ارتش سوریه امروز جمعه به عملیات خود علیه گروه های تروریستی ـ تکفیری در استان حلب ادامه دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه با تروریست های تکفیری در مناطق «دیر حافر»، «عین الحنش»، «تل علم»، «تل التکرس» و «مسکنه» واقع در حلب به شدت درگیر شدند.

در جریان این درگیری ها که ساعت ها به طول انجامید، ۱۰۰ تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و ده ها نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

نظامیان ارتش سوریه در جریان عملیات خود علیه گروههای تکفیری در این مناطق از استان حلب، چندین خودرو متعلق به آنها را شناسایی و منهدم کردند.

از سوی دیگر، تروریست های داعش و جبهه النصره در جنایتی جدید در سوریه، مناطقی در استان حلب را به وسیله بشکه های حاوی مواد منفجره هدف قرار دادند.

به دنبال این حمله، سه شهروند سوری کشته و بیش از ۸۰ تَن دیگر به شدت زخمی شدند. منابع بیمارستانی حال بسیاری از مجروحان را وخیم گزارش کرده اند.

در همین حال، رسانه های سوری از تشدید درگیری ها میان گروه های تروریستی در سوریه خبر می دهند. 

اعضای گروه مسلح به اصطلاح «ارتش آزاد» سوریه امروز مواضع تروریست های داعش در منطقه «النشوه» در استان الحسکه را هدف قرار دادند.

گفتنی است، عملیات گسترده ارتش سوریه علیه تروریست های تکفیری در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.

کد N877427

وبگردی