آفتاب
انصارالله یمن:

زمان دقیق برقراری آتش‌بس در یمن مشخص نشده است

زمان دقیق برقراری آتش‌بس در یمن مشخص نشده است

یک عضو ارشد جنبش انصارالله یمن با اشاره به موافقت عربستان سعودی با برقراری آتش‌بس در یمن تأکید کرد که هنوز زمان دقیقی برای آتش‌بس تعیین نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یک عضو ارشد جنبش انصارالله یمن  با اشاره به موافقت عربستان سعودی با برقراری آتش‌بس در یمن تأکید کرد که هنوز زمان دقیقی برای آتش‌بس تعیین نشده است.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، تصریح کرد: انصارالله یمن خواستار برقراری آتش بس در کشور به منظور امداد رسانی و کمک رسانی به مردم این کشور است.

این منبع افزود: رژیم آل سعود پس از شکست در تحقق اهداف خود از حمله به یمن و در نتیجه فشارهای بین المللی تَن به برقراری آتش بس در یمن داده است.

عضو ارشد انصارالله با اشاره به برخی خواسته ها مبنی بر عقب نشینی ارتش و نیروهای مردمی از نقاط مختلف یمن اظهار داشت: اگر عربستان سعودی حمایت های مالی و تسلیحاتی خود از تروریست های تکفیری در یمن را متوقف کند، ارتش و نیروهای مردمی نیز از برخی مناطق عقب نشینی خواهند کرد.

وی همچنین از احتمال سفر «اسماعیل احمد» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن به این کشور برای بحث و تبادل نظر پیرامون برقراری آتش بس در این کشور خبر داد.

گفتنی است، وزیر خارجه عربستان طی تماسی تلفنی با «بان کی مون» از موافقت این کشور با برقراری آتش بس در یمن از امروز جمعه خبر داده بود.

کد N877287

وبگردی