آفتاب

صحبت‌های سیاسی رییس صداوسیما در جشن پرس تی‌وی

صحبت‌های سیاسی رییس صداوسیما در جشن پرس تی‌وی

محمد سرافراز، رییس سازمان صداوسیما که زمانی مدیریت شبکه پرس تی‌وی را عهده‌دار بود، در مراسم هشتمین سالگرد تاسیس این شبکه شرکت کرد و انگیزه‌های معنوی و روحی را عامل پیشرفت شبکه پرس تی‌وی دانست.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، رییس رسانه ملی در جشن هشتمین سالگرد تاسیس شبکه پرس تی‌وی که بدون دعوت از خبرنگاری برگزار شد، از وجود جو صمیمی و همکاری خوب بین کارکنان و مدیران این شبکه سخن گفت و آن را در موفقیت‌های شبکه تاثیرگذار دانست.

وی از وجود انگیزه‌های معنوی و روحی بالا در مجموعه پرس تی‌وی به عنوان موتور محرکه و عامل پیشرفت شبکه یاد کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سرافراز در بخشی از سخنان خود ضمن تشریح حساسیت‌ها در مذاکرات هسته‌ای، با اشاره به وقایع منطقه، به تحولات سیاسی ترکیه نیز اشاره و اظهار کرد: با توجه به تغییرات سیاسی در ترکیه، این احتمال وجود دارد که دولت ترکیه با استفاده از خلاء قدرت در آن کشور به اقدامی مخاطره آمیز در سوریه دست بزند.

وی همچنین با اشاره به ناکامی و شکست عربستان در یمن گفت: ریاض با وجود بمباران شدید کشور یمن نتوانست به اهداف نظامی و سیاسی خود در این کشور دست پیدا کند و اکنون انصار الله بیشتر مناطق یمن تحت کنترل دارد.

در ادامه این مراسم دکتر اخگری، معاون برون مرزی صدا و سیما در سخنانی ضمن اشاره به پروژه‌های به ثمر رسیده در ماه های اخیر در شبکه پرس تی‌وی از جمله "پلی اوت" و "وبسایت" جدید شبکه، این شبکه را یکی از دستاوردهای بزرگ رسانه ملی دانست و اظهار امیدواری کرد، حرکت رو به رشد این شبکه بیش از پیش ادامه یابد.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار شبکه پرس تی‌وی در انتشار اخبار رویداد های مهم جهان گفت: این شبکه تنها شبکه بین المللی است که اخبار تحولات یمن را به گوش جهانیان می رساند.

یادآور می شود شبکه پرس تی وی کار خود را از سال 1386 و به صورت 24 ساعته آغاز کرد و اولین شبکه ماهواره ای انگلیسی زبان رسانه ملی است که بدون اتکا به غرب و صرفا با دانش بومی و با پوشش گسترده در سطح خاور میانه و سراسر جهان راه اندازی شد و به سرعت به یکی از شبکه های مهم و تاثیر گذار تبدیل شد.

انتهای پیام

کد N877243

وبگردی