آفتاب

سهم 34 درصدی گرمسار از سرمایه‌گذاری‌های صنعتی استان سمنان

سهم 34 درصدی گرمسار از سرمایه‌گذاری‌های صنعتی استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 34 درصد از سرمایه‌گذاری صنعتی در بخش صنعت استان در گرمسار انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، بهروز اسودی در نشست صنعتگران و معدن‌کاران شهرستان گرمسار با معاون برنامه‌ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: نتیجه این سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان گرمسار است که 38 درصد از کل اشتغال در بخش صنعت استان سمنان در این شهرستان ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان خبر داد و گفت: این کارگروه طبق مصوبه هیئت وزیران و به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هدف بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای رفع موانع تولید در هر استان باید تشکیل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان این که این کارگروه در سال‌های 91 و 92 با سیستم دیگری اجرا شده است، افزود: بررسی علل رکود یا توقف واحدهای تولیدی، بررسی موانع تولید و پیگیری در جهت رفع موانع مربوط به اشتغال با هماهنگی سازمان‌های مرتبط، بررسی و ارائه راهکار در خصوص اختلاف و مشکلات اجتماعی نیروی کار و کمک به تسریع و تکمیل در راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام تولیدی از دیگر وظایف این کارگروه است.

افتتاح بانک صنعت و معدن هفته آینده در گرمسار

همچنین غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: 55 درصد از صنایع استان سمنان در شهرستان گرمسار فعال هستند.

وی همچنین از افتتاح بانک صنعت و معدن در هفته آینده در گرمسار خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی جنت آباد گرمسار نیز در حال اتمام است.

وی در ادامه گفت: نگاه مجلس شورای اسلامی این است که واحدهای صنعتی دغدغه خدمات زیرساختی و اولیه برای راه اندازی واحد تولیدی و صنعتی نداشته باشند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین اجرای عدالت و ارایه خدمات یکسان توسط ادارات کل استان برای همه شهرستان‌های استان را خواستار شد.

انتهای پیام

کد N876726

وبگردی