آفتاب
بسکتبال جوانان جهان - یونان؛

صربستان پنجمین حریف تیم ایران شد

صربستان پنجمین حریف تیم ایران شد

تیم بسکتبال جوانان در نخستین دیدار خود برای تعیین رده‌بندی تیم‎های نهم تا شانزدهم مسابقات قهرمانی جهان به مصاف صربستان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان جهان، روز گذشته تیم‎های شرکت کننده در این رقابت‎ها دیدارهای خود در مرحله دوم را برگزار کردند. در این مرحله از مسابقات تیم ایران در مصاف با ترکیه متحمل شکست ۷۳ بر ۶۳ شد و از صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات بازماند.

بدین ترتیب تیم بسکتبال جوانان باید دیدارهای خود در مسابقات قهرمانی جهان را برای کسب یکی از رده‎های نهم تا شانزدهم دنبال کند. صربستان اولین حریف ایران برای دستیابی به یکی از این جایگاه‌هاست.

صربستان که در مرحله مقدماتی مسابقات با پیروزی برابر جمهوری دومینیکن و کره‎جنوبی و متحمل شکست مقابل یونان با مجموع ۵ امتیاز در رده دوم گروه D قرار گرفت، در مرحله دوم مسابقات روز گذشته مقابل استرالیا متحمل شکست ۶۹ بر ۵۶ شد و همچون ایران از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند.

صربستان پنجمین حریف تیم بسکتبال جوانان در مسابقات قهرمانی جهان محسوب می‎شود. تیم ایران پیش از دیدار روز چهارشنبه برابر ترکیه، مقابل آمریکا، مصر و کرواسی قرار گرفته بود که نتیجه همه دیدارها را هم واگذار کرد.

دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان جهان که از شنبه گذشته در هراکلیون یونان آغاز شده تا ۱۴ تیرماه ادامه خواهد داشت. آمریکا مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است.  

کد N876423

وبگردی