آفتاب

پورمحمدی: ما اصولگرایان،پایبندی به اصول را در عمل نشان دهیم

پورمحمدی: ما اصولگرایان،پایبندی به اصول را در عمل نشان دهیم

وزیر دادگستری گفت: ما اصولگرایان که مدعی حفظ ارزش‌های انقلاب و دین هستیم باید پایبندی خود به اصول را در عمل نشان دهیم. حالا رقیب هر رفتار غیراخلاقی که می‌خواهد نشان دهد، ما باید جایگاه خود را متکی بر اصول اخلاقی حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین گفت: انقلاب اسلامی در مراتب ویژه و برجسته خودش قرار دارد، البته هر مرحله‌ای از انقلاب ویژگی‌ها و امتیازات خودش را دارد. امروز نیز با این ویژگی‌ها و فرصت‌ها روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه امروز ملت، کشور و دولت ایران با محتوای ایرانی - ارزشی در دنیا تجلی پیدا کرده است، گفت: جریان انقلاب اسلامی ما را در این شرایط قرار داده است. آنچه که سبب حفظ و بقای نظام و انقلاب شده است استمرار این خط است که بخشی از آن توسط شما که روزی در مسند امور قرار داشتید رقم خورده. آنچه که موجب عمیق شدن این مساله شده است فرهنگ ایثار و شهادت است. ریشه انقلاب با شهادت شهدا عمیق‌تر شده است. امروز پیوند بین امت و امام در هیچ کجای جهان همچون ایران نیست. ولی فقیه مثل یک آب آرامش بخش دلنشین کاهنده عطش می ماند که انقلاب در سایه آن تداوم یافته است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه اقتدار امروز ایران در سایه وحدت و انسجام داخلی ایجاد شده است گفت: به دلیل برخورداری از کنش‌ها، واکنش‌ها و رفتارهای اصیل جریان‌های انقلاب ماندگاری انقلاب اسلامی تضمین شده است هرچند که نافی نقطه ضعف‌ها و کاستی‌ها نیستم. پویایی‌ انسان‌های دلسوز، متقی، خالص و وفادار به انقلاب در گوشه گوشه کشور در حوزه ها و سطوح مختلف دیده می‌شود. با همه فراز و نشیب‌ها اجازه فشار و دخالت دشمنان انقلاب را نداد‌ه‌ایم. آنان در پی ناامن کردن ایران بوده‌اند اما امروز اعتراف می کنند ایران علاوه بر نقطه امن منطقه، موجب امنیت بخشی به کشورهای منطقه شده است.

به گفته پورمحمدی دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم، وضع و موقعیت امروز ایران در صحنه بین‌المللی را موجب شده است.

وی ادامه داد:‌ محتوای انقلاب در گرو دین‌مداری ملت، نخبگان و فعالان سیاسی و استقامت و انقلابی بودن آنان است.

وزیر دادگستری الگودهی و الهام بخشی انقلاب را از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری هرگاه سخنی بیان کرده اند متین ترین و دقیق ترین مطالب را مورد اشاره قرار داده‌اند. این مبنای عقلانیت، موتور محرکه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

کد N876254

وبگردی