آفتاب
در پاسخ به حملات امروز تروریستها به مواضع ارتش صورت گرفت؛

بمباران مواضع تکفیریها در صحرای سیناء توسط جنگنده‌های «اف ۱۶» مصر

بمباران مواضع تکفیریها در صحرای سیناء توسط جنگنده‌های «اف ۱۶» مصر

جنگنده‌های «اف ۱۶» ارتش مصر امروز چهارشنبه در پاسخ حملات تکفیریها به پایگاه‌های نظامی این کشور در صحرای سینا، مواضع آنها در شمال این منطقه را بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «المصری الیوم»، جنگنده های «اف ۱۶» ارتش مصر مواضع تروریست های تکفیری در شمال صحرای سینا را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش، این حملات در پاسخ به حمله تروریستی امروز تکفیریها به پایگاه های نظامی ارتش مصر در صحرای سینا صورت گرفت.

در همین ارتباط، «احمد محمد علی» سخنگوی ارتش مصر با بیان اینکه شمار تلفات حملات تروریستی امروز به صحرای سینا افزایش یافته است، گفت: هم اکنون درگیری های شدیدی میان ارتش مصر و تکفیریها در شمال صحرای سینا در جریان است.

در همین حال، رسانه های مصری از حمله مجدد تکفیریها به یک پایگاه ارتش مصر در منطقه «العریش» خبر می دهند. منابع رسانه ای نیز از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در این منطقه خبر دادند.

به دنبال وقوع اقدامات تروریستی در صحرای سینا، ارتش مصر تمامی راه های منتهی به شهر رفح را مسدود کرده است.

گفتنی است، بیش از ۷۰ فرد مسلح و تروریست به طور همزمان به ایست های بازرسی در شمال سیناء حمله کردند.

ارتش مصر در بیانیه ای اعلام کرد که ۱۰ سرباز این کشور و ۲۲ فرد مسلح در درگیری در شمال سیناء کشته شدند. این در حالی است که برخی رسانه ها به نقل از منابع امنیتی مصر شمار کشته های ارتش و پلیس مصر را ۱۸ نفر و تلفات تروریست ها را ۳۸ نفر اعلام کرده اند.

کد N876108

وبگردی