آفتاب
یک نماینده اصولگرا:‌

امانتداری و پایبندی به قانون از ویژگی‌های انتخابات سالم است

امانتداری و پایبندی به قانون از ویژگی‌های انتخابات سالم است

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی امانتداری و پایبندی به قانون را از ویژگی‌های انتخابات سالم دانست.

عطاء الله سلطانی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر برهه انتخابات در مجموع خوب و سالم برگزار شده است، گفت:‌ البته بسته به مقتضیات تفاوت‌هایی هم وجود داشته است اما به نظر می رسد قوه قضاییه هم باید فارغ از جناح بندی های سیاسی و اشکالاتی که به وجود می آید را رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه هر اندازه در انتخابات شفاف‌تر عمل شود از مشکلات بعدی جلوگیری می‌کنند اظهار کرد: تمام دست‌اندرکاران انتخابات اعم از ناظرین و مجریان باید چارچوب‌های مورد نظر رهبری را رعایت کنند و امانتدار باشند؛ چرا که اگر امانتداری رعایت نشود قطعا خیانت محسوب می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه بیان کرد:‌ رعایت قانون از اصول مهمی است که همه باید به‌ آن توجه کنند و قانون در هر زمانی هر چه گوید باید به آن عمل شود.

سلطانی صبور با تاکید بر پایبندی به قانون و تعهد به امانتداری اظهار کرد: ضمن اینکه رعایت قانون از اصول اولیه به شمار می‌رود؛ اگر کسی تعهد به امانتداری داشته باشد، قطعا مشکل به وجود نمی آید.

نماینده مردم رزن در مجلس همچنین اظهار کرد: جریانات و احزاب هم باید قانون را رعایت کنند و از بیان مطالبی که صحت و ریشه ندارد بپرهیزند؛ زیرا اگر این گونه نباشد خیانت در حفظ امانت است بنابراین فصل الخطاب قرار دادن قانون از به وجود آمدن مشکلات جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

کد N874040

وبگردی