آفتاب

هنیه: حمله به ناوگان آزادی 3 از جنایت‌های اسرائیل پرده برداشت

هنیه: حمله به ناوگان آزادی 3 از جنایت‌های اسرائیل پرده برداشت

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام ارتش رژیم صهیونیستی به توقیف کشتی ماریان، اولین کشتی ناوگان آزادی 3 را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیل هنیه، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خاطرنشان کرد: حمله ارتش صهیونیستی به کشتی ماریان بیانگر سیاست‌های این رژیم مبنی بر نقض صریح قوانین بین المللی است و ثابت کرد که این رژیم با درپیش گرفتن سیاستی تجاوزکارانه نوار غزه را تحت حصاری گسترده قرار داده و اجازه تردد کسی به این منطقه را نمی دهد.

هنیه همچنین بازداشت سرنشینان کشتی ماریان و انتقال آنان به بندر اسدود به ویژه منصف المرزوقی، رئیس‌جمهوری سابق تونس را به شدت محکوم و تاکید کرد که این نقض صریح تمامی قوانین و معاهدات بین‌المللی به شمار می رود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وی از مشارکت مرزوقی در ناوگان آزادی 3 به عنوان یک شخصیت برجسته و معتبر عربی تقدیر و تشکر کرد.

از سوی دیگر، هنیه ضمن تمجید از حضور شخصیت‌های سیاسی بین‌المللی، نمایندگان پارلمانی و اصحاب رسانه از سراسر جهان در ناوگان آزادی 3، تاکید کرد که پیام آنان به غزه رسید و این ناوگان اهداف خود را محقق نمود،‌ پرده از چهره واقعی رژیم صهیونیستی برداشت و بار دیگر مساله محاصره نوار غزه را در محافل بین المللی و نزد افکار عمومی جهانیان زنده کرد.

انتهای پیام

کد N873738

وبگردی