آفتاب

مزار مطهر شهدای هفتم تیر ماه در قم گلباران و عطر افشانی شد

مزار مطهر شهدای هفتم تیر ماه در قم گلباران و عطر افشانی شد

مزار مطهر 11شهید هفتم تیر ماه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و گلزار شیخان با حضور خانواده معظم شهدا ، مسوولان استان و مدیر کل بنیاد و جمعی از خادمان به شهدا عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران قم در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ماه سال 1360 گفت: حادثه تروریستی هفتم تیر ماه سند حقانیت ملت ایران در برابر دشمنان اسلام است شهدای هفتم تیر فرزندان راستین انقلاب هستند.

سردار سید جواد هاشمی افزود: دشمن به خیال اینکه ملت مسلمان ایران را تضعیف کند و در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی مانع ایجاد کند به این اقدام تروریستی دست زد ودکتر شهید بهشتی و 72 تن از نیروهای صدیق و لایق و کارآمد انقلاب اسلامی را به شهادت رساند.

وی ادامه داد: شهادت ارث اولیاء الهی است و ما را از شهادت باکی نیست با این شهادت ها ما قوی تر می شویم با شهادت شهدای مظلوم هفتم تیر ماه نه تنها ملت ما ضعیف نشد بلکه در اتحادی قوی تر و منسجم تر مسیر خود را در جهت تحقق اهداف شهدا و به ثمر رسیدن این خونهای پاک ادامه داده است.

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست اجانب از این کشور دست جنایتکار استعمار از آستین مشتی خود فروخته و منافق بیرون آمد و بسیاری از نیروهای کارآمد و مومن و انقلابی را به شهادت رساند، اما همه شاهد بودند که این شهادت ها موجب تقویت انقلاب اسلامی شد و امروز جمهوری اسلامی سربلند در مسیر پیشرفت گام بر می دارد.

در ابتدای این مراسم مزار شهیدان دیالمه و محمد علی منتظری در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مزار مطهر 9 شهید حادثه هفتم تیر در گلزار شیخان ازجمله شهیدان محمد کاظم دانش، علی هاشمی سنجانی، محمدعینی، عماد کریمی بیژنی ،سید نور الله طباطبائی نژاد، محمد حسین صادقی، میر بهزاد شهریاری، سید فخرالدین رحیمی، عبدالوهاب قاسمی گلباران و عطر افشانی شد.

انتهای پیام

کد N872256

وبگردی