آفتاب

اعلام آمادگی دانشگاه خوارزمی برای تدوین برنامه درسی رشته های فنی

اعلام آمادگی دانشگاه خوارزمی برای تدوین برنامه درسی رشته های فنی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از آمادگی این دانشگاه برای تدوین برنامه درسی رشته های علوم پایه و فنی و مهندسی خبر داد و گفت: «کمیته برنامه ریزی درسی» دراین زمینه راه اندازی شده است.

دکتر جعفر کیوانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه خوارزمی در زمینه برنامه ریزی درسی با وزارت علوم همکاری دارد.

وی ادامه داد: در مرحله اول وزارت علوم ۱۰ دانشگاه مادر را تعیین کرد که این دانشگاه ها عهده دار تدوین برنامه درسی شوند همچنین مقرر شد سایر دانشگاه ها اگر در رشته ای سابقه طولانی دارند برنامه درسی آن رشته به آنها واگذار شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی افزود: دانشگاه خوارزمی آمادگی خود را برای تدوین برنامه درسی رشته علوم پایه، فنی و مهندسی و برخی رشته های علوم انسانی اعلام کرده است.

کیوانی افزود: وزارت علوم نیز به دانشگاهها اعلام کرده است، برنامه درسی خود را در رشته هایی که آمادگی دارید، تدوین و به وزارت علوم ارسال کنید.

وی افزود: برهمین اساس هم مشغول برنامه ریزی برای تدوین این برنامه ها هستیم و دراین رابطه «کمیته برنامه ریزی درسی» را ایجاد کرده و مشغول برنامه ریزی هستیم.

کیوانی یادآورشد: دانشگاه خوارزمی در علوم زیستی، ریاضی، کامپیوتر، مهندسی عمران، صنایع و رشته های علوم تربیتی قوی و از سابقه طولانی برخوردار است.

 

کد N871827

وبگردی