آفتاب

پورمحمدی: پیشرفت‌های قابل توجهی در قوه قضائیه صورت گرفته است

پورمحمدی: پیشرفت‌های قابل توجهی در قوه قضائیه صورت گرفته است

وزیر دادگستری گفت که با تلاش خانواده بزرگ دستگاه قضایی، پیشرفت‌های قابل توجهی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در همایش سراسری قوه قضائیه، اظهار کرد: به حول و قوه الهی با هوشمندی رئیس محترم قوه قضائیه و تلاش گسترده خانواده دستگاه قضایی، پیشرفت‌های قابل توجهی در این قوه صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: گزارش‌های واحدهای قضایی و سازمان‌های وابسته موید این ادعا است، البته این به معنای مطلوب بودن تمام اقدامات دستگاه قضایی نیست و همچنان کاستی‌هایی وجود دارد که ان‌شاءالله با همگرایی بیشتر و همکاری نهادهای مربوطه برطرف شود.

وزیر دادگستری با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی گفت: این شعار از یک سو دستگاه‌های حکومتی را به فراهم کردن زمینه‌های همدلی فرا می‌خواند و از سوی دیگر مردم را به ارائه نقدهای سازنده همراه با حسن نیت دعوت می‌کند تا کشور که در منطقه‌ای پرآشوب و دستخوش تهدیدها، تحریم‌ها و دسیسه‌های جهانی قرار گرفته، با وحدت و یکپارچکی به ساحل امن برسد.

پورمحمدی بیان کرد: اهتمام قوه قضائیه در تحقق اقتصاد مقاومتی که به گفته مقام معظم رهبری راه عبور کشور از جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان است، بسیار امیدبخش است و تحقق کامل آن با همکاری بیشتر با دولت میسر خواهد بود. در این راستا به خصوص مبارزه با فساد در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی سرلوحه دستگاه‌های قضا بوده است.

ادامه دارد ...

کد N871578

وبگردی