آفتاب

حاضری: به سلامت رفتار مذاکره‌کنندگان ایرانی اعتماد کنیم

حاضری: به سلامت رفتار مذاکره‌کنندگان ایرانی اعتماد کنیم

یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها گفت: هر چه حمایت از تیم مذاکره‌کننده بیشتر باشد آنها با قدرت بیشتری در مذاکرات حضور می‌یابند.

علی‌محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به روزهای پایانی مذاکرات ایران و 1+5 اظهار کرد: باید در این مسیر به سلامت رفتار و عمل تیم مذاکره‌کننده اعتماد داشته و بر اصل راهبرد تنش‌زدایی نیز تاکید کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:‌رهبری هم در این مدت بارها نشان دادند که به اصل تنش‌زدایی اعتقاد داشته و همچنین به تیم مذاکره‌کننده اعتماد دارند. تیم مذاکره کننده نیز باید با مدیریت خطوط قرمز نظام با قدرت کار خود را ادامه دهد. هر اقدامی که موجب القای بی‌اعتمادی به تیم مذاکره‌کننده شود و یا بیان مطالباتی فراتر از آنچه مسئولان بیان کرده‌اند، به روند مذاکرات خلل وارد می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین با بیان اینکه تیم مذاکره کننده در یک کارزای جدی ملی حضور دارد گفت: باید حمایت از این تیم گسترده و یکپارچه باشد تا این تیم احساس کند تمام ظرفیت و توان کشور از آنها حمایت می‌کند. در این شرایط این تیم مذاکره کننده با قدرت بیشتری در مذاکرات حضور می‌یابد.

حاضری در پایان خاطر نشان کرد: در این شرایط طرف مقابل هم احساس می‌کند با کسانی سر و کار دارد که نماینده کل جریان‌های سیاسی کشور هستند بنابراین بحث فرصت‌طلبی از شکاف‌های داخلی از بین می‌رود.

انتهای پیام

کد N871329

وبگردی