آفتاب

محکومیت حملات تروریستی اخیر توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

محکومیت حملات تروریستی اخیر توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای حملات تروریستی روز جمعه در کشورهای مختلف جهان به ویژه حمله به نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) کویت را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران،ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن مَّنَعَ مَسَاجِدَ اللّهِ أَن یُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ وَسَعَی فِی خَرَابِهَا

اقدام گروه جنایتکار داعش در حمله به مسجد امام صادق (ع) کویت در ماه مبارک رمضان که به شهادت و زخمی شدن جمع کثیری از مؤمنان به آیین پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم انجامید، ناشی از خطری است که رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها فراگیر شدنش را گوشزد کرده و لزوم مبارزه با آن و پرهیز از همراهی با جریان‌های تکفیری‌ که ایجاد کننده چنین گروه‌های تروریستی هستند، را هشدار داده بودند.

جهان اسلام امروز، از تفکری رنج می‌برد که دیگران را به چوب تکفیر رانده و محکوم به قتل می‌داند و ریختن خون بی‌گناهان را بر خلاف نص صریح قرآن کریم، عمل مباح و بلکه واجب می‌شمرد. این جریان در حال آسیب رساندن به یکپارچگی و وحدت مسلمین است و ضرورت دارد که دولت‌ها و ملت‌ها در کنار هم با گسترش روزافزون این پدیده خطرناک حمایت‌شده از جانب نظام جهانی سلطه به صورت جدی مقابله کنند که اگر چنین نشود، هر روز شاهد جنایت‌هایی خواهیم بود که در حال گسترش بوده و اسلام و مسلمانان و حتی غیرمسلمانان را هدف قرار می‌دهد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این عمل تروریستی و دیگر حملات این گروه جنایتکار در تونس و فرانسه را محکوم کرده و ضمن عرض تسلیت به ملت و دولت کویت، این مصیبت را به بازماندگان شهدای سرافرازی که در مسجد امام صادق (ع) این کشور جامه عبادت به خون پاک خویش رنگین کردند تسلیت گفته و برای مجروحان این واقعه، از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مسألت می‌نماید.»

انتهای پیام

کد N871248

وبگردی