آفتاب

جهاد اسلامی: تمامی گزینه‌ها برای مقابله با خودسری‌های اسرائیل مطرح است

جهاد اسلامی: تمامی گزینه‌ها برای مقابله با خودسری‌های اسرائیل مطرح است

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که عدم جدیت سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری در زمینه اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی موجب خواهد شد تا این جنبش خود با تکیه بر راهکارهای مختلف در صدد مقابله با اقدامات خودسرانه این رژیم در مورد مساله اسارت خضر عدنان باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، داود شهاب، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد که کمیته‌های اسرا و نهادهای مردمی و محلی نامه های زیادی را در مورد اسارت عدنان به کشورهای اروپایی و دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در غزه ارسال کرده اند اما این طرف ها تاکنون پاسخی به این نامه ها و درخواست ها نداده اند که این جای بسی تعجب و تاسف است.

شهاب تصریح کرد که کمیته‌های اسرا و نهادهای مردمی فلسطینی از طرف های بین المللی خواسته اند به مساله اسیر خضر عدنان ورود کنند اما این طرف‌ها تاکنون واکنشی نشان نداده‌اند و حتی خانواده عدنان نامه ای را نیز در این راستا برای نماینده سیاست های خارجه اتحادیه اروپا ارسال کرده اند اما جوابی دریافت نکرده اند.

وی ضمن اشاره به این که مسئولیت کامل وخامت حال عدنان متوجه رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: ما خواستار آزادی هرچه سریع تر این رهبر اسیر فلسطینی و بازگشت وی به میان خانواده و ملت خویش هستیم.

او همچنین تصریح کرد که جنبش جهاد اسلامی فلسطین اوضاع را به دقت تحت نظر دارد و در وقت مناسب موضع و واکنش خود را اعلام خواهد کرد. تمامی گزینه ها برای مقابله با اقدامات و سیاست های خودسرانه رژیم صهیونیستی آماده و در دسترس خواهد بود.

داود شهاب اظهار داشت که رهبران جنبش جهاد اسلامی هرگز پشت خضر عدنان و دیگر اسرای قهرمان فلسطینی را خالی نمی‌کنند و به هر شیوه ای در تلاش برای یاری رساندن به آنان خواهند بود.

انتهای پیام

کد N871188

وبگردی