آفتاب

آغاز چهارمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در خوزستان و کیش

آغاز چهارمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در خوزستان و کیش

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم استان خوزستان گفت: چهارمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در این استان آغاز شد.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم استان خوزستان گفت: چهارمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در این استان آغاز شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خمیس بداوی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در اجرای این طرح موسسه باب الحسین با همکاری چند نهاد دیگر با طرح ملی تلاوت قرآن کریم همکاری دارند.

وی اظهار کرد: نوجوانان 8 تا 14 سال در خوزستان می‌توانند با مراجعه به سایت طرح ملی تلاوت به آدرسwww.melitelavat.ir ثبت نام کنند.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم خوزستان از استقرار غرفه ثبت نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم در نهمین نمایشگاه قرآن این استان خبر داد.

وی گفت: غرفه‌ای برای پاسخگویی و ثبت نام علاقمندان به شرکت در طرح ملی تلاوت قرآن کریم در محل نمایشگاه فعال شده و تا پایان دهم تیرماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: اطلاع رسانی، راهنمایی نوجوانان نسبت به طرح و آمادگی برای اجرای طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان خوزستان از جمله اهداف شرکت در نمایشگاه قرآنی است.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم خوزستان گفت: برای ورود به طرح ملی تلاوت قرآن کریم 250 ارگان دولتی، خصوصی، مساجد، شوراها، شهرداری‌ها و دهیارها زیرپوشش قرار گرفتند.

وی افزود: برای ثبت نام فرزندان کارکنان، کارمندان، کارگران، روستاییان و غیره بین سنین 8 تا 14 سال هماهنگی‌هایی صورت گرفته است.

وی کشف، شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد قرآنی به منظور تربیت چهره‌های تاثیرگذار قرآنی در عرصه قرائت کشوری و بین المللی، رشد و ارتقاء ابعاد اخلاقی و علمی قاریان نوجوان، بهره گیری از روش‌های نوین و سنتی آموزش قرآن کریم، آموزش رشته‌های صوت، لحن، تجوید، حفظ، وقف و آموزش اجرای تلاوت‌های اثرگذار و معناگرا را از جمله اهداف طرح مذکور برشمرد.

آغاز طرح ملی تلاوت قرآن کریم در جزیره کیش

دبیر ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: برای نخستین بار طرح ملی تلاوت قرآن کریم در جزیره کیش از امروز آغاز شده است.

حسین مقدم‌کیا در مراسم آغازین این طرح در جزیره کیش افزود: در اجرای این طرح هیات امنای مسجد امام حسن (ع)، دفتر امام جمعه و آموزش و پرورش با همکاری چند نهاد دیگر با ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم همکاری دارند.

وی اظهار کرد: نوجوانان 8 تا 14 سال در جزیره کیش می‌توانند با مراجعه به سایت طرح ملی تلاوت به آدرس www.melitelavat.ir و مسجد امام حسن (ع) ثبت نام کنند.

دبیر ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: از نظر این ستاد کیش و قشم باید به قطب قرائت قرآن کریم کشور تبدیل شوند.

وی با تقدیر از امام جمعه کیش افزود: حمایت دفتر امام جمعه از طرح ملی تلاوت قوت قلب برای دست اندرکاران ستاد طرح ملی تلاوت است.

مدیر فعالیت‌های قرآن کریم دفتر امام جمعه کیش نیز گفت: طرح ملی تلاوت خلاء نبود قاری نوجوان و جوان جزیره کیش را پر خواهد کرد.

سیدعلی موسوی افزود: تاکنون در زمینه قرآنی کمتر در جزیره کیش فعالیت‌های اساسی انجام شده و طرح ملی تلاوت می‌تواند به خوبی نقش آفرینی کند.

وی اظهار کرد: پس از پایان ثبت نام کلاس‌های آموزشی از نیمه شهریورماه سالجاری در مسجد امام حسن (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N870699

وبگردی