آفتاب

طالبان پاکستان هم از قطعی برق ناراحت است!

طالبان پاکستان هم از قطعی برق ناراحت است!

طالبان پاکستان هشدار داد در صورت ادامه مشکل برق در کراچی علیه شرکت برق این منطقه دست به اقدام خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، محمد خراسانی، سخنگوی تحریک طالبان پاکستان طی بیانیه‌ای به ابراز همدردی با کسانی پرداخت که بر اثر گرما جان باخته‌اند و شرکت خصوصی «کی الکتریک» را مسوول مرگ این افراد دانست.

خراسانی در این بیانیه گفت: تحریک طالبان پاکستان شرکت کی ‌الکتریک (K-Electric) را به دلیل قطع برق و خدمات کاملا مقصر و مسئول می‌داند.

طالبان با انتشار تهدیدی علیه این شرکت برق به نظر می‌رسد مسیر جدیدی در کمپین تبلیغاتی خود اتخاذ کرده است که طی آن پس از کشتار گسترده کودکان در مدرسه‌ای در پیشاور حالا حمایت افکار عمومی را باز یابد. طالبانی‌ها با وجود اینکه از سوی حملات دولت پاکستان در وزیرستان شمالی تحت فشار هستند، حضور فعالی در کراچی دارند.

دمای هوا در کراچی، مرکز استان سند پس از رسیدن به بالاترین نقطه خود طی ماه‌های اخیر یعنی 45 درجه سانتیگراد رو به کاهش است، اما مرگ غیرمعمول شهروندان بر اثر موج گرما موجب خشم و انتقاد ساکنان و اپوزیسیون این کشور شده است. افزایش دما در پاکستان با آغاز ماه رمضان همراه بوده و همین مساله موجب افزایش بحران در این کشور شده است.

انتهای پیام

کد N870637

وبگردی