آفتاب

داعش مسئولیت انفجار در مسجد شیعیان کویت را برعهده گرفت/ افزایش تعداد قربانیان عملیات انتحاری

داعش مسئولیت انفجار در مسجد شیعیان کویت را برعهده گرفت/ افزایش تعداد قربانیان عملیات انتحاری

ایرنا نوشت:

منابع خبری اعلام کردند که گروه تکفیری داعش مسئولیت انفجار تروریستی مسجد امام جعفر صادق(ع) در منطقه صوابر واقع در مرکز پایتخت کویت را که ساعتی پیش رخ داده است، برعهده گرفت.

به گزارش ایرنا از کویت،کلیه بیمارستان های کشور بمنظور پذیرش مصدمان حادثه به حالت اماده باش در امده و نیروهای امنیتی منطقه وقوع حادثه را تحت کنترل خود قرار داده اند.

امیر کویت دقایقی پیش ضمن حضور در محل انفجار مسجد بزرگ شیعیان در این کشور از نزدیک با مصدومان و خانواده های شهدا و قربانیان گفتگو کرد و دستورات لازم برای رسیدگی به اسیب دیدگان را صادر نمود.

شیخ صباح الاحمد در این بازدید خواهان شناسایی فوری عاملان این حادثه تروریستی شد.

تعدادی از نمایندگان پارلمان کویت از جمله رییس مجلس و نمایندگان شیعه با حضور در محل حادثه مردم را به حفظ ارامش فراخواندند.

به گفته شاهدان عینی این انفجار در رکعت اخر نماز جماعت و توسط یک عامل تکفیری صورت گرفت.کشته شدگان انفجار مسجد امام جعفر صادق کویت به 15 نفر افزایش یافت
کویت - ایرنا - منابع خبری در کویت اعلام کردند که شمار کشته شدگان حمله تروریستی به مسجد امام جعفر صادق (ع) به 15 نفر افزایش یافته است.
کشته شدگان انفجار مسجد امام جعفر صادق کویت به 15 نفر افزایش یافت
در همین حال به گزارش ایرنا، برخی آمارها نشان می دهد که شمار مجروحان حادثه به 50 نفر رسیده است.

مرکز فوریت های پزشکی پیشتر شمار کشته شدگان را 13 و شمار مجروحان را 25 نفر اعلام کرده بود.

منابع خبری اعلام کردند که گروه تکفیری داعش مسئولیت انفجار تروریستی مسجد امام جعفر صادق(ع) در منطقه صوابر واقع در مرکز پایتخت کویت را که ساعتی پیش هنگام اقامه نماز روزه داران رخ داده است، برعهده گرفت.

شیخ صباح الاحمد امیر کویت با حضور در محل انفجار خواهان شناسایی فوری عاملان این حادثه تروریستی شد.

تعدادی از نمایندگان پارلمان کویت از جمله رییس مجلس و نمایندگان شیعه با حضور در محل حادثه مردم را به حفظ آرامش فراخواندند.

4949

کد N869697

وبگردی