آفتاب

یک مسوول سفارت ایران در آنکارا: منتظر سرمایه‌گذاران ترکیه هستیم

یک مسوول سفارت ایران در آنکارا: منتظر سرمایه‌گذاران ترکیه هستیم

رایزن رسانه‌ای سفارت ایران در آنکارا با حضور در یکی از خبرگزاری‌های ترکیه با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ایران گفت:‌ در حالی که سالانه دو میلیون گردشگر از ایران به ترکیه سفر می‌کنند تنها 300 نفر از شهروندان ترکیه به ایران می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، سعید آدینه‌لو، رایزن رسانه‌ای سفارت ایران در آنکارا در بازدید از خبرگزاری هابر ترک به سوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد.

وی گفت:‌در حالی که سالانه دو میلیون گردشگر از ایران به ترکیه سفر می‌کنند تنها 300 نفر از شهروندان ترکیه به ایران می آیند. در ایران جاذبه‌های خاصی وجود دارد که در هیچ یک از کشورهای جهان موجود نیست.

آدینه‌لو در ادامه با اشاره به اینکه جاذبه‌های ایران بسیار بیشتر از دبی است، ‌گفت:‌ دبی تنها یک جزیره است در حالی که در ایران جزایری مانند کیش و قشم همانند آن وجود دارد.

وی با اشاره به برقراری گردشگری اسلامی در ایران گفت:‌ ما یک کشور اسلامی هستیم و ملت ایران این مسئله را انتخاب کرده است.

رایزن رسانه‌ای سفارت ایران در آنکارا با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ایران،گفت:‌ ایران منتظر سرمایه‌گذاری های خارجی در حوزه هتل‌سازی و دیگر امکانات گردشگری است. شرکت‌های خوبی در ترکیه وجود دارند که می توانند در ایران سرمایه‌گذاری کنند. ما منتظر سرمایه‌گذاری آن‌ها هستیم.

انتهای پیام

کد N869396

وبگردی