آفتاب
اخبار امنیتی سوریه/

دستاوردهای امنیتی در درعا و الحسکه/ هلاکت دهها تروریست در الرقه

دستاوردهای امنیتی در درعا و الحسکه/ هلاکت دهها تروریست در الرقه

دستاوردهای امنیتی ارتش سوریه در درعا و الحسکه و هلاکت دهها تروریست در الرقه از تازه ترین اخبار امنیتی این کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیروهای ارتش سوریه و مقاومت حزب الله لبنان در ادامه نبرد با تروریست های تکفیری وارد گذرگاه «شحادی» در «جرد الجراجیر» شدند و تروریست ها در «وادی المغاره» را هدف حملات خود قرار داده اند.

المنار نیز گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه دهها تروریست را در حالی که تلاش می کردند به مناطقی از حومه درعا هجوم بیاورند به هلاکت رساندند. در این عملیات همچنین چند خودروی زرهی تروریست ها منهدم شد.

ارتش سوریه همچنین اخبار برخی رسانه ها مبنی بر سیطره داعش بر مسیر درعا - دمشق را تکذیب و اعلام کرد: این مسیر تحت کنترل ارتش سوریه قرار دارد.

از الرقه نیز خبر می رسد که نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع تروریست های تکفیری در الرقه را بمباران کرد که در این عملیات دهها تروریست به هلاکت رسیدند.

همچنین درگیری های شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست های داعش در الحسکه در جریان است. تروریست های داعش شب گذشته به منطقه «النشوه» در شهر الحسکه نفوذ کردند و گفته می شود داعش از ساکنان این شهر به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

کد N869007

وبگردی