آفتاب

عبادی:تعداد داوطلبان برای مبارزه با داعش فراتر از قدرت دولت برای سازماندهی است

عبادی:تعداد داوطلبان برای مبارزه با داعش فراتر از قدرت دولت برای سازماندهی است

حیدر العبادی با قدردانی از فتوای آیت الله سیستانی در بسیج کردن مردم علیه داعش عنوان داشت که تعداد داوطلبان برای مبارزه با داعش بسیار زیاد و فراتر از قدرت دولت برای سازماندهی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از سایت شبکه المنار، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق عنوان داشت که تعداد زیادی از نیروهای داوطلب وجود دارند که میخواهند در کنار ارتش و نیروهای بسیج مردمی علیه داعش مبارزه کنند و این تعداد زیاد خارج از قدرت دولت برای سازمان دهی است.

وی در ادامه در جریان بازدید از نیروهای مردمی در منطقه زیدان افزود: ما برای سرزمین عزت کرامت و مقدسات خود می جنگیم و تمام عراقی ها و زنان و کودکان باید به شما افتخار کنند با وجود شدت جنگ جاری در عراق شاهد حضور تعداد زیادی از داوطلبان برای مشارکت در جنگ علیه داعش هستیم.

العبادی تاکید کرد: امتی که امثال شما در آن وجود دارد نه خوار می شود و نه از بین می رود واگر مبارزات شما نبود درهای کشورهای منطقه و حوزه خلیج فارس در برابر داعش باز می شد و این کشورها به جای اینکه به عراق اهانت کنند باید از این کشور و مبارزانش قدردانی کنند.

وی عنوان داشت: ما پیروز خواهیم شد و نیروهای داعش را در تمام نقاط از بین می بریم ما از کشورهای جهان خواستیم مراقب خطر داعش باشند چرا که این خطر در کمین آنهاست ما همچنین از فتوی آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر عراق که عراقی ها را برای مبارزه با داعش بسیج کرد قدردانی میکنیم.

انتهای پیام

کد N868847

وبگردی