آفتاب
کارخانه‌ای در تذکر شفاهی:

تیم هسته ای قدرتمندانه در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستند

تیم هسته ای قدرتمندانه در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستند

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با تاکید بر ضرورت ایستادگی تیم مذاکره‌کننده در برابر زیاده‌ خواهی‌ های آمریکا، گفت: دولت با عزم ملی، نظام تشکیلاتی کشور را برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بسیج کند.

به گزاش خبرنگار مهر، ابراهیم کارخانه‌ای در پایان جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی با اشاره به سخنان شب گذشته رهبر معظم انقلاب درباره موضوع هسته‌ای و اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: لازم است دولت محترم با عزم ملی، نظام تشکیلاتی کشور را برای عملیاتی کردن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بسیج کنند که راه نجات در عمل به فرمایشات مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

وی افزود: ملت سلحشور ایران بی‌صبرانه منتظر اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جهت رشد تولید ملی و کاهش بیکاری در کشور هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مصداق این بیان امام راحل است که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، تصریح کرد: آمریکای حیله‌گر با طرح فکت‌شیت ظالمانه و کوبیدن بر طبل تبلیغات جهانی، قصد تحقیر ملت ایران را داشت اما ملتی که در راس آن رهبری انقلابی که درس مواجهه با توطئه قدرت‌های سلطه‌گر را از مکتب امام آموخته‌اند، هرگز تحقیر نمی‌شود و روز به روز بر درخشش آن بر قله‌های افتخار معادلات سیاسی جهان افزوده خواهد شد.

کارخانه‌ای تاکید کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که مقام معظم رهبری آنها را مردانی امین، شجاع، غیور و متدین نامیده‌اند، قدرتمندانه در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستند که راه عزت، اقتدار و پیشرفت ملت ایران، در عمل به نکات اساسی و خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبر انقلاب نهفته است.

کد N868193

وبگردی