آفتاب
کارخانه‌ای:

راه نجات و شکوفایی اقتصاد کشور عمل به فرمایشات رهبری است

راه نجات و شکوفایی اقتصاد کشور عمل به فرمایشات رهبری است

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به معضلات موجود کشور، راه نجات و شکوفایی اقتصاد کشور را عمل به فرمایشات رهبری دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، ابراهیم کارخانه‌ای در تذکر شفاهی خود عنوان کرد: بر دولت است که با عزم ملی، نظام تشکیلاتی کشور را برای عملیاتی کردن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بسیج نماید.

کارخانه‌ای متذکر شد: رهبر هوشمند و فرزانه انقلاب با بیانات حکیمانه خود در دیدار با کارگزاران نظام با بیان نقشه راه اقتصاد و اقتدار ایران نشان دادند که به حق افق بلند خورشید انقلاب در صحنه آرمان امام و شهیدان انقلاب در جریان است، ملت بی صبرانه منتظر اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی در جهت رونق تولید ملی و کاهش بیکاری هستند.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به مذاکرات گفت:‌ آمریکا با طرح فکت شیت ظالمانه و دمیدن در طبل تبلیغات جهانی قصد تحقیر ملت ایران را داشت اما ملتی که درراس آن رهبری انقلابی است که درس مواجه با توطئه حکومت‌های سلطه گر را از مکتب انقلابی امام خمینی آموخته هرگز تحقیر نمی‌شود، بلکه روز به روز بر درخشش آن و قله معادلات سیاسی جهانی و منطقه‌ای افزوده می‌گردد.

کارخانه ای همچنین از تیم مذاکره کننده خواست مقتدرانه در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا بایستند و تاکید کرد که راه اقتدار و عزت ملت ایران در عمل به خطوط قرمز و نکات مطرح شده توسط مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام

کد N868037

وبگردی