آفتاب
با حکم لاریجانی؛

«محمدرضا مجیدی» رئیس کتابخانه مجلس شد

«محمدرضا مجیدی» رئیس کتابخانه مجلس شد

محمدرضا مجیدی با حکم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمدرضا مجیدی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با حکم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

مجیدی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است و کارشناسی پیوسته علوم و معارف اسلامی را از دانشگاه امام‌صادق (ع) دریافت کرده است.

وی کارشناسی ارشد علوم سیاسی (Dea) را از دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تلوز فرانسه و دکترای علوم سیاسی خود را از دانشگاه علوم اجتماعی تلوز فرانسه دریافت کرده است.

مجیدی که عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است، پیش از این به عنوان سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانی یونسکو مشغول به کار بود.

وی قبلاً معاون اجتماعی و شوراهای وزیر کشور، مدیرعامل بنیاد اندیشه اسلامی، مشاور وزیر علوم در حوزه علوم انسانی و فرهنگی و معاون پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بوده است.

مجیدی مدیرعامل فصل‌نامه‌های Le Debat به زبان فرانسه، فصل‌نامه Thoughtبه زبان انگلیسی و فصل‌نامه التوحید به زبان عربی است و صاحب مقالات، تالیفات و ترجمه کتب متعددی است.

محمدرضا مجیدی امروز با تصویب هیأت امنای کتابخانه و با حکم رئیس مجلس شورای اسلامی (رئیس هیأت امنا) به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب شد.

کد N867174

وبگردی