آفتاب
در جلسه مشترک دولت و مجلس مطرح شد؛

دفاع روحانی از فانی/ ابراز نگرانی از طرح حفظ دستاوردهای هسته‌ای

دفاع روحانی از فانی/ ابراز نگرانی از طرح حفظ دستاوردهای هسته‌ای

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در جلسه مشترک ضمن دفاع پررنگ از وزیر آموزش و پرورش از طرح هسته‌ای مجلس ابراز نگرانی کرد.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص سخنرانی رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک دولت و مجلس گفت: رئیس جمهور در این جلسه دفاع پررنگی از فانی وزیر آموزش و پرورش در برابر استیضاح کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای افزود: رئیس جمهور معتقد بود که فانی وزیری خوب و پرتلاش است. دولت هم برای آموزش و پرورش تلاش خواهد کرد.

وی گفت: رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد استیضاح وزیر آموزش و پرورش ختم به خیر شود تا همدلی و همزبانی محقق شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه رئیس جمهور در خصوص مذاکرات هسته ای نیز سخنانی را بیان کرد گفت: به گفته رئیس جمهور مذاکرات در شرایطی پیچیده، حساس و سخت است.

کوچکی نژاد با اشاره به ابراز نگرانی رئیس جمهور از طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها هسته ای که امروز کلیات آن در مجلس به تصویب رسید گفت: رئیس جمهور از نمایندگان خواست تا دست دولت را در مذاکرات باز بگذارند و تاکید کرد که دولت خطوط قرمز را رعایت می کند و از نمایندگان خواست در این مسیر به دولت کمک کنند.

لاریجانی: نگذارید مسیر مذاکرات را طرف غربی برای ما مشخص کند

وی در خصوص اظهارات لاریجانی در جلسه مشترک گفت: لاریجانی معتقد بود مذاکرات در شرایط پیچیده و حساسی است و باید تلاش کنیم از مذاکرات موفق بیرون بیاییم.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: رئیس مجلس تاکید کرد باید مسیر مذاکرات را خودمان انتخاب کنیم و نگذاریم طرف غربی مسیر مذاکرات را برای ما تعیین کند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: رئیس مجلس همچنین خواستار بررسی معوقات بانکی و وصول معوقات توسط بانکی مرکزی شد.

وی گفت: لاریجانی معتقد بود اگر بحث یارانه ها و حذف دهک ها به فرمانداری و استانداری ها واگذار شود این موضوع بهتر اداره می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: لاریجانی با ابراز نگرانی از وضعیت اقتصاد و تولید خواستار توجه بیشتر دولت به مشکلات تولیدکنندگان شد.

کد N864677

وبگردی