آفتاب

سالک رییس کمیسیون مشترک طرح صیانت از حجاب و عفاف شد

سالک رییس کمیسیون مشترک طرح صیانت از حجاب و عفاف شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از انتخاب حجت الاسلام احمد سالک به عنوان رییس کمیسیون مشترک طرح صیانت از حجاب و عفاف خبر داد.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود:‌ بعد از ظهر امروز جلسه‌ای با کمیسیون حقوقی و قضایی داشتیم که اعضای هیات رییسه طرح صیانت از حجاب و عفاف انتخاب شدند. براین اساس آقای سالک رییس کمیسیون، آقای اسفنانی و خانم افتخاری نواب رییس،‌ آقای پژمان‌فر سخنگو و آقای شجاعی و طباطبایی به عنوان دبیر انتخاب شدند.

او هم‌چنین گفت بعد از جلسه کمیسیون مشترک در کمیسیون فرهنگی به بررسی طرح امر به معروف پرداختیم. با توجه به این که حرف و حدیث‌هایی وجود دارد که دولت قصد اجرایی کردن این طرح را ندارد در کمیسیون صحبت‌هایی شد مبنی بر این که بعد از پاسخ دفتر مقام معظم رهبری به نامه کمیسیون مساله امر به معروف قانون است و باید اجرایی شود و اگر دولت بعد از اجرای آن اشکالاتی را مطرح کند می‌تواند آن را با مجلس مطرح کند. فعلا این مساله به تصویب شورای نگهبان رسیده و از طریق رییس مجلس به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی هم‌چنین گفت که طرح حمایت از تاسیس و نوسازی مساجد نیز که از سوی شورای نگهبان ارجاع شده بود مورد بررسی کلی در کمیسیون قرار گرفته و جزییات آن در جلسات آینده کمیسیون فرهنگی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

کد N864562

وبگردی