آفتاب
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد اعلام کرد

فعالیت‌های فرهنگی ویژه برنامه "باغ رمضان"

فعالیت‌های فرهنگی ویژه برنامه "باغ رمضان"

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، نشاط اجتماعی را محور فعالیت‌های فرهنگی منطقه عباس آباد در ویژه برنامه باغ رمضان عنوان کرد.

اردشیر نوریان در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، دارای یک تقویم فرهنگی است و بر همین اساس برگزاری ویژه برنامه باغ رمضان در ایام مبارک این ماه، جهت بهره برداری فرهنگی، مذهبی و اجتماعی شهروندان پیش بینی شده است.

وی افزود: محور فعالیت های فرهنگی این منطقه ایجاد و ارتقاء نشاط اجتماعی است و بر همین اساس قالب محتوای فرهنگی و مذهبی برنامه باغ رمضان تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، ادامه داد: شهربازی کودکان و 60 غرفه فرهنگی، سلامت، مذهبی، سرگرمی، قرآنی و ... در قالب پردیس های مختلف در میدان مشاهیر بوستان نوروز برپا شده و به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد.

نوریان افزود: برای اولین بار برنامه قرائت قرآن و نماز جماعت قبل و هنگام اذان مغرب در بوستان آب و آتش برپا می باشد. ضمن آن که یک برنامه فرهنگی متناسب با ایام ماه مبارک نیز بعد از افطار تا ساعت 23 در میدان مشاهیر بوستان نوروز پذیرای شهروندان خواهد بود.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از فضاهای تفریحی و بوستان های این منطقه تاکید کرد: منطقه عباس آباد به قطب گردشگری پایتخت تبدیل شده است و در ایام ماه مبارک رمضان شب های شلوغی را در بوستان های آب و آتش، سفرهای دریایی، نوروز، پل طبیعت و بوستان طالقانی شاهد است که امیدواریم کیفیت و کمیت برنامه ها مورد پسند آن ها واقع شود.

نوریان افزود: کلیه فعالیت های فرهنگی برنامه های باغ رمضان متناسب با ارزش ها و مفاهیم این ضیافت الهی تدوین شده است. ضمن آن که هماهنگی لازم زمانی و مکانی با برنامه های شب های شیدایی و همچنین نمایشگاه قرآن را داراد.

انتهای پیام

کد N864173

وبگردی