آفتاب

پر بیننده های سیاسی شنبه:احمدی نژاد،خودسرانه به جایگاه رفته بود؟/پاسخ زیباکلام به مداح معروف

پر بیننده های سیاسی شنبه:احمدی نژاد،خودسرانه به جایگاه رفته بود؟/پاسخ زیباکلام به مداح معروف

وزیر امور خارجه در گفت وگویی به حاشیه هایی که چندی قبل برای او در مجلس رخ داد واکنش نشان داد.

وزیر خارجه در پاسخ به سئوالی در مورد ماجرای جنجالی اخیر در مجلس و تنش لفظی بین او و کوچک زاده گفت: من ارتباط دوستانه زیادی با این افراد و دیگر نمایندگان مجلس دارم ، مباحث مختلفی آنجا مطرح شد و من کاملا آرام بودم اما وقتی که دیدم دارند مطلبی را به رهبری نسبت می دهند ، آنهم خلاف ، واکنش نشان دادم.  اینجــا  را ببینید.

واکنش سایت ها به سخنان حدادیان علیه هاشمی 

به دنبال سخنرانی سعید حدادیان علیه هاشمی رفسنجانی و فرزندش مهدی، برخی سایتهای ارزشی اصولگرا از جمله سایت افسران نرم با انتقاد از سعید حدادیان خطااب به وی گفتند بهتر است بجای مهدی هاشمی مراقب پسر خودش باشد. در بخشی از مطلب آمده است: این صحبت های زیبای جناب حدادیان، ما را کنجکاو کرد تا سری به اینستاگرام پسرش بزنیم. وقتی کسی فرزند فردی را متهم به ریخت و پاش می‌کند، حتما قوت غالب فرزندش خرما و نمک در معیت نان جو می‌باشد. اینجــا را ببینید.

توضیح سردار باقرزاده در باره حضور احمدی نژاد در جایگاه مراسم تشییع 

سردار سید محمد باقرزاده، مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در یادداشتی کوتاه توضیحاتی پیرامون حضور محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق در جایگاه مراسم تشییع شهدا بیان کرد. اینجــا را ببینید.

پاسخ صادق زیباکلام به سعید حدادیان

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی نامه سرگشاده ای خطاب به سعید حدادیان منتشر کرد. در بخشی از این نامه آمده است: توهین به آقای هاشمی رفسنجانی و ایضا سایر مسئولین و چهره ها و شخصیت های سیاسی و دینی نظام و اساسا بکار گیری شیوه های مذموم توهین، بی احترامی، هتک حیثیت و حرمت، دادن نسبت های زشت و ناروا، مثل آب خوردن دروغ گفتن و استفاده از سایر رفتارهای غیراخلاقی مع الاسف مدتهاست که توسط عده ایی در این مملکت بصورت شیوه ایی رایج و عادی درآمده. اینجــا را ببینید.

 یکی از روزنامه های صبح در واکنش به اظهارات اخیر یکی از مداحان کشور نوشت:ماه مبارک رمضان و مراسم مناجات، مورد سوءاستفاده قرار گرفت تا نوک پیکان انتقادات به سمت دولت غیردلخواهشان و «هاشمی‌رفسنجانی» نشانه برود.اینجــا را ببینید.

انتقاد رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در فارس از استاندار

جواد جمشیدی، رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات سال 92 در استان فارس، در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری نسبت به عملکرد مدیریت ارشد استان فارس از طرف حامیان دولت ابراز نگرانی کرده است و نتیجه‌ای این نگرانی‌ها را نشر ناامیدی در میان یاران روحانی پیش‌بینی کرده است.اینجــا را ببینید.

مصطفی محمد نجار وزیر کشور دولت دهم در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه «یکتا» برای دهمین دوره انتخابات مجلس برنامه‌ای دارد یا خیر، اظهار داشت: من عضو جبهه «یکتا» نیستم چون یک فرد نظامی هستم. اینجــا را ببینید.

الله‌یارپور مسئول دفتر الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهور استعفای معاون حقوقی رئیس جمهور برای شرکت در انتخابات مجلس دهم را به شدت تکذیب کرد. اینجــا را ببینید.

اشکال برخی از متدینین

استاد مشهور اخلاق با حضور در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه خبر گفت: بسیاری از افراد که اسمشان متدین است و به دید دینی به آن ها نگاه می کنیم، افکار را خراب کرده اند و متوجه نیستند که که در حال انجام چنین کاری هستند. اینجــا را ببینید.

فرزند ارشد شهید مطهری با توجه به اینکه در خانواده این معلم شهید پرورش پیدا کرده و با در نظر داشتن اینکه در بسیاری از زمینه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از نظرات و دیدگاه های پدر خود بهره مند شده، اعتقاد دارد مبارزه با تفکرهایی که ریشه در تحجر دارد بسیار ضروری است زیرا اینگونه افکار امکان پرورش جریان هایی چون داعش را در وجود خود ایجاد می کنند. اینجا را ببینید.

/212 17

کد N863453

وبگردی