آفتاب
روح الله حسینیان:

دولتمردان به پیام حضور مردم در تشییع شهدا توجه کنند

دولتمردان به پیام حضور مردم در تشییع شهدا توجه کنند

نماینده تهران در مجلس گفت: دولتمردان باید به شهدا و مردمی که به پاس این شهدا چنین تجلیلی کرده‌اند بیشتر توجه کنند چراکه هیچ یک از مسئولین باورشان نمی‌شد که مردم از شهدا چنین تجلیل بزرگی به عمل آورند.

به گزارش خبرگزاری مهر حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت ۱۷۵ شهید غواص با عنوان «کبوتران خونین بال» در هیات‌الرضا اظهار کرد: امروز دنیا ملت ایران را بین ذلت و دنیا مختار کرده است؛ آمریکا می‌گوید روی گزینه‌های ما یا جنگ است یا ذلت یا باید آنچه که ما می‌خواهیم شما بپذیرید. مثلاً می‌گویند مراکز نظامی شما باز باشد و ما بتوانیم هر چه شما دارید را ببینیم و هروقت خواستیم شما را بمب‌باران کنیم. یا می‌گویند این ذلت را باید بپذیرید که دانشمندان شما باید بیایند پیش ما و بازجویی پس دهند یا جنگ را شروع کنیم؛ یعنی می‌خواهند بگویند دو گزینه بیشتر ندارید.

وی با اشاره به پیام تشییع شهدای غواص گفت: دولتمردان ما هم باید به این شهدا و این مردمی که به پاس این شهدا چنین تجلیلی  کرده‌اند بیشتر توجه کنند، خدا می‌داند هیچ یک از مسئولین باورشان نمی‌شد که اینقدر مردم از شهدا تجلیل بزرگی را به عمل آورند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی اظهار داشت: دولتمردان می‌گویند مردم خسته شده‌اند، اگر شما خسته شده‌اید و تن به دنیا داده‌اید چرا به مردم تهمت می‌زنید، این مردم هنوز هم همان مردمی هستند که وقتی شهید می‌آورند در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی بلند می‌شوند و به استقبال شهدا می‌روند چرا ترس خودتان را و دنیا‌طلبی خودتان را به پای مردم تمام می‌کنید.

حسینیان با بیان اینکه با عزت زندگی کردن هزینه دارد اما پیروزی را به همراه خواهد داشت تاکید کرد: خداوند قول داده است اگر صبوری کنید خدا هم شما را به پیروزی خواهد رساند. مگر مردمی که با دست خالی در مقابل یک رژیم مقتدر که مورد حمایت قدرت‌های جهانی قرار گرفت چه چیزی از خودش برای دفاع داشت؟ با دست خالی و با شعار حسین حسین به میدان آمدند و در میدان پوزه آمریکا و پوزه رژیم شاهنشاهی را به خاک مالیدند؛ آیا این تجربه خدا نبوده است؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اظهارات رئیس جمهور اظهار کرد: قرار شد وقتی دولت روی کار آمد پاسپورت ایرانی در دنیا ارزشمند شود، حالا کار به جایی رسیده که  این عربستان هم به ما می‌گوید اگر ایران قرارداد را نپذیرد ما گزینه‌هایی روی میز داریم. مگر مجاهدین و مبارزین لبنانی در مقابل یک ارتش مقتدر چه چیزی جز صبر و استقامت داشتند، آنها صبوری کردند و هزینه دادند و این پیروزی‌ها را به دست آوردند.

وی افزود: وقتی ماشین فرمانده ایرانی و فرمانده حزب‌الله را زدند یک عملیات مشترک صورت گرفت و ماشین اسرائیل را در اسرئیل با موشک زدند و ۱۳ نفر به درک واصل شدند.

 حسینیان افزود: دولت اسرائیل عذرخواهی کرد و خواست عملیات را تمام شده تلقی کنند؛ چرا خدا این رعب و وحشت را در دل دشمنانش ایجاد می‌کند. شما بدانید مردم یمن هم به لطف  الهی و به خاطر صبر و استقامتشان به پیروزی می‌رسند و پوزه این شیوخ کثیف به خاک مالیده می‌شود.

کد N862960

وبگردی