آفتاب

گردان‌های قسام مسئولیت عملیات رام‌الله را بر عهده گرفت

گردان‌های قسام مسئولیت عملیات رام‌الله را بر عهده گرفت

گردان‌های عزالدین قسام مسئولیت عملیات تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست در در غرب رام الله را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یگان‌های شهیدان مروان قواسمه و عامر ابو عیشه که از شاخه‌های گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کردند: یگان‌های شهیدان مروان قواسمه و عامر ابو عیشه مسئولیت عملیات روز جمعه را که به هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست و زخمی شدن یک تن دیگر انجامید را بر عهده می‌گیرند.

در ادامه این بیانیه آمده است که عملیات مذکور پس از یک کمین طولانی در غرب رام‌الله صورت گرفت و یکی از مبارزان قسام پس از مطمئن شدن از هویت سرنشینان خودرو اسرائیلی، از نزدیک به سمت آنان تیراندازی کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یک مبارز فلسطینی روز جمعه با نزدیک شدن به یک خودروی اسرائیلی منظور اطمینان از هویت سرنشینان آن، به سمت آنها تیراندازی کرد که در نتیجه آن یک شهرک‌نشین صهیونیست کشته و 2 نفر دیگر زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

گردان‌ها قسام تاکید کرده‌اند که مجریان این عملیات توانستند به سلامت به پایگاه‌های خود بازگردند و این عملیات در ادامه مجموعه عملیات‌هایی صورت می‌گیرد که از ماه گذشته در واکنش به "جنایت‌های رژیم صهیونیستی" و شهادت تعدادی از شهروندان فلسطینی که آخرین مورد آنها "عزالدین بنی غره" از اهالی جنین و "عبد الله غنایم" از کفر مالک بود، اجرا شده است.

یگان‌های شهیدان مروان قواسمه و عامر ابو عیشه با اشاره به اینکه این عملیات‌ قبل از نخستین سالروز شهادت این دو شهید صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد که عملیات اخیر پیام‌های متعددی داشت؛ نخست اینکه مقاومت علی رغم جنگ شدیدی که برای ریشه کن کردن آن در جریان است، همچنان به قوت خود باقی است و هر زمان و هر جایی که بخواهد می تواند به دشمن صهیونیستی ضربه بزند.

پیام دوم نیز اطمینان بخشی نسبت به تداوم مقاومت و جهاد است و این عملیات اولین و آخرین عملیات نبوده و نخواهد بود و همان طور که قبل از آن 20 مورد عملیات تیراندازی و بمبگذاری در استان‌های مختلف کرانه باختری صورت گرفته است، باز هم چنین عملیات‌های صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

کد N862445

وبگردی