آفتاب
صابری در گفتگو با مهر اعلام کرد؛

بررسی حاشیه‌های ادغام ۲ دانشگاه در نشست سه‌شنبه کمیسیون آموزش

بررسی حاشیه‌های ادغام ۲ دانشگاه در نشست سه‌شنبه کمیسیون آموزش

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از بررسی حاشیه‌های ادغام دانشگاه‌های علوم اقتصادی و خوارزمی، در نشست سه‌شنبه آینده این کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست، اعضای هیات امنای دودانشگاه حضور می‌یابند.

رضا صابری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در این کمیسیون درباره موضوع ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در دانشگاه خوارزمی و اعتراضات انجام شده، اظهار داشت: روز دوشنبه ۲۵ خردادماه به همراه دبیر نظارتی کمیسیون آموزش و تحقیقات در دانشگاه ادغام شده، حضور یافتیم و گفتگوی مفصلی با برخی اعضای هیات علمی و دانشجویان انجام دادیم.

وی با بیان اینکه برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه خوارزمی به دلیل مزایایی که در این ادغام گیرشان می‌آید با ادغام موافق هستند، تصریح کرد: در عین حال عموم دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی، صد درصد مخالف ادغام با این دانشگاه هستند.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هنوز بسیاری از مستندات را در اختیار ما قرار نداده‌اند تا روال طی شده برای ادغام را بررسی کنیم، گفت: این مساله را در دستور کار سه‌شنبه هفته آینده کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار داده‌ایم تا با حضور هیات امنای دو دانشگاه، این مساله بررسی و مشخص شود که ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در دانشگاه خوارزمی با چه ادله و منطقی انجام شده است.

صابری تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و نیز اعتراضات جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی و ملاحظات کارشناسی موجود، مجلس این موضوع را همچنان پیگیری خواهد کرد.  

کد N861921

وبگردی