آفتاب

مادورو: دونالد ترامپ یک راهزن است

مادورو: دونالد ترامپ یک راهزن است

رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به اظهارات نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا درباره مکزیک ، وی را یک راهزن و دزد خطاب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نیکلاس مادورو در جریان یک سخنرانی گفت: هرکسی بخواهد به مکزیکی ها بی احترامی کند، به ونزوئلایی ها هم بی احترامی کرده است.

دونالد ترامپ میلیارد آمریکایی و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی روز سه شنبه و در جریان اعلام رسمی نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا گفت مکزیکی ها افرادی مسئله دار را به آمریکا می فرستند و این افراد مشکلات شان را با خود به ایالات متحده می آورند.

وی افزود: آنها (مکزیکی ها) مواد فروشان، جنایتکاران و تجاوزکاران خود را به آمریکا می فرستند؛ هرچند من معتقدم که در بین آنها البته افراد خوبی هم وجود دارد؛ من با اعضای گارد مرزی صحبت کرده ام و آنها به ما می گویند که چه کسانی وارد کشور ما می شوند.

مادورو که خود به عنوان سیاستمداری با ادبیات جالب شناخته می شود، گفت: من اظهارات دونالد ترامپ را محکوم می کنم؛ او یک راهزن و دزد است.

بر این اساس موضوع مهاجرت یکی از بحث های کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست. دونالد ترامپ از جمله نامزدهایی است که موضعی جنجال برانگیز دارد. وی در حالی که قرار بود تنها ۱۵ دقیقه در مراسم اعلام نامزدی اش برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ سخنرانی کند، بیش از ۴۵ دقیقه حرف زد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
[div id='__if72ru4sdfsdfruh7fewui_once']     
کد N861732

وبگردی