آفتاب

بررسی آخرین تحولات یمن ، سوریه و افغانستان در کمیسیون امنیت مجلس

بررسی آخرین تحولات یمن ، سوریه و افغانستان در کمیسیون امنیت مجلس

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسات هفته آینده خود به بررسی آخرین تحولات یمن،‌سوریه ، افغانستان و مسئله هسته‌ای می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، آخرین اخبار و تحولات یمن با حضور انقلابیون یمن در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی می‌شود.

انتخاب نمایندگان به عنوان عضو ناظر جهت معرفی به مجلس شورای اسلامی برای عضویت در هیأت نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت و انتخاب دو نفر از نمایندگان به عنوان عضو ناظر جهت معرفی به مجلس شورای اسلامی برای عضویت در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکز زدایی از تهران در دستورکار این کمیسیون قرار دارد.

آخرین اخبار و تحولات سوریه ، افغانستان و منطقه نیز با حضور مسئولان ذیربط در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود. همچنین آخرین اخبار و تحولات هسته‌ای در این کمیسیون رسیدگی خواهد شد.

موضوع پدیده شاندیز نیز با حضور مسئولان مربوطه و رسیدگی به لایحه مدیریت حوادث غیر مترقبه کشور در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

کارگروه امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه هفته آینده خود به بررسی لایحه موافقت‌نامه همکاری‌های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری تاجیکستان می‌پردازد.

انتهای پیام

کد N861351

وبگردی