آفتاب
موسوی لاری در جمع خبرنگاران:

نهاد عالی اصلاح‌طلبان وجود ندارد/ تشکیل مجمع اصلاحات در 15 استان

نهاد عالی اصلاح‌طلبان وجود ندارد/ تشکیل مجمع اصلاحات در 15 استان

ویر کشور دولت اصلاحات تاکید کرد: تا امروز با همکاری احزاب موفق شدیم تا مجمع اصلاح‌طلبان 15 استان را تشکیل دهیم و امیدوارم تا دو هفته آینده این مجمع در تمام استان‌ها تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر عبدالواحد موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز در حاشیه اولین همایش تشکیلاتی حزب ندای ایرانیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص تشکیل نهاد عالی اصلاح‌طلبان گفت: چنین نهادی وجود ندارد. جمعی که در روزنامه‌ها به آن اشاره شده بود، جلساتی را  برای ارائه تبادل نظر پیرامون مسائل انتخاباتی برگزار کردند. 

وی با بیان اینکه تاکنون دو جلسه برگزار شده است افزود: جمعی که به گفته شما به نهاد عالی اصلاح‌طلبان معروف است دومین جلسه خود را هفته گذشته برای تبادل نظر در خصوص مسائل سیاسی و روز کشور برگزار کرده است.

موسوی لاری در خصوص تشکیل مجمع اصلاح‌طلبان در استان‌های کشور افزود: تا امروز با همکاری احزاب موفق شدیم تا مجمع اصلاح‌طلبان 15 استان را تشکیل دهیم  امیدوارم تا دو هفته آینده این مجمع در تمام استان‌ها تکمیل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا راهبرد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش روی مجلس به دست آوردن مجلسی همچون مجلس پنجم است افزود: اصلاح‌طلبان به دنبال تصاحب هرچه بیشتر کرسی‌های انتخابات مجلس هستند اما اگر در انتخابات موفق نشدند سعی می‌کنیم یک پله از مجلس پنجم پایین بیاییم.

کد N860733

وبگردی