آفتاب
مصباحی مقدم در نشست خبری:

همه اضلاع اصولگرایی بر وحدت تاکید دارند/تلاش برای لیست واحد

همه اضلاع اصولگرایی بر وحدت تاکید دارند/تلاش برای لیست واحد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از انتخاب حجت‌الاسلام تقوی به‌عنوان قائم مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در نشست خبری سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از تعیین قائم مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خبر داد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای موحدی ابراز تمایل کردند که در غیاب ایشان جلسه جامعه روحانیت مبارز توسط آقای تقوی اداره شود.

وی ادامه داد: در جلسه شب گذشته با رأی اکثریت اعضاء، حجت‌الاسلام تقوی به‌عنوان قائم مقام دبیرکل تعیین شد. امیدواریم ایشان در این جایگاه با توجه به توانایی‌هایی که دارند، موفق شوند.

مصباحی‌مقدم در خصوص اقدامات جامعه روحانیت مبارز برای وحدت اصولگرایان نیز افزود: فعالیت‌های جامعه روحانیت مبارز برای دنبال کردن وحدت و ارائه لیست واحد از سوی اصولگرایان ادامه دارد و در این راستا تاکنون جلسات متعددی با اضلاع اصولگرایی برگزار شده است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: اخیرا جلسات مشترکی میان جامعه روحانیت مبارز با همه اضلاع اصولگرایی برگزار شده است که همگی در راستای دستیابی به لیست واحد و تعیین مکانیزمی برای تعیین نامزدهای انتخابات و داوری مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: شرایط امروز اصولگرایان و فضای سیاسی کشور متفاوت از انتخابات دوره نهم مجلس و انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است و تمام دیدگاه‌های احزاب اصولگرا از جمله پایداری‌ها تاکید بر وحدت و ائتلاف است.

مصباحی‌مقدم همچنین با اشاره به بررسی طرح استانی شدن انتخابات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر این طرح به تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان برسد، کمک بزرگی به فعالیت جمعی احزاب است و موجب تغییر در جهت‌گیری انتخابات نمی‌شود.

کد N860312

وبگردی