آفتاب

پربیننده های سیاسی سه شنبه:حواشی سیاسی تشییع غواصان/این ماه چند نفر یارانه می گیرند؟

پربیننده های سیاسی سه شنبه:حواشی سیاسی تشییع غواصان/این ماه چند نفر یارانه می گیرند؟

مراسم تشییع و بزرگداشت 175 شهید غواص در میدان بهارستان تهران درحالی برگزار شد که عده ای از منتقدان دولت برخی شعارهای سیاسی را چاشنی این مراسم کردند.

در حالي که  اين مراسم با حضور گسترده همه مردم ، فارغ از جناح ها و گرايش هاي سياسي مختلف بر گزار مي شود، عده اي با سر دادن شعارهايي عليه مذاکره کنندگان هسته اي سعي کردند که اين مراسم را به محلي براي بيان عقايد سياسي خود کنند. اینجــا را ببینید.

این ماه چند میلیون نفر یارانه گرفتند؟

سخنگوی دولت گفت: یارانه خردادماه برای ۷۶میلیون و ۵۷هزار و ۴۳۰ نفر واریز شده و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است‎. همچنین یارانه غیرنقدی به‌صورت سبد غذایی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان از شنبه قابل دریافت است‎. اینجــــا را ببینید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:خشکی و افراطی گری هیچگاه جواب نمی دهد، خوارج هم در تاریخ اعتدال نداشتند و افراطی گری ارزشی ندارد. اینجــا را ببینید.

وزیر آموزش و پرورش در جلسه غیر علنی چه گفت؟

وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در جلسه غیرعلنی مجلس حاضر شدند. اگرچه پیش‌تر طرح استیضاح فانی اعلام وصول شده بود اما امروز توضیحات فانی جایگزین در دستورکار قرارگرفتن طرح استیضاح شد. اینجــا را ببینید.

روز يكشنبه قرار بود صادق زيبا كلام به مناسبت سالگرد پيروزي حسن روحاني در دليجان سخنراني داشته باشد اما برنامه سخنراني اش در آخرين لحظات با حضور دوتن از اعضاي شوراي تامين استان و با وجود پافشاري فرماندار و استاندار براي برگزاري لغو شد تا صادق زيباكلام هم به جمع سريال لغو سخنراني ها بپيوندد. اینجــا را ببینید.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: به خواست خدا بعد از پیروزی مذاکرات هسته ای اگر پشت صحنه این جریانات و اتفاقات پخش شود ملت خواهند فهمید که چه ظلم هایی به سرداران دیپلماسی شده و گروهی باید استغفار کنند. اینجــا را ببینید. 

تعجب یک نماینده از تشکل یاران احمدی نژاد

یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس از اعلام موجودیت جبهه یکتا،متشکل از مسئولان و وزیران دولت قبل انتقاد کرد. حجت الاسلام باقری بنابی گفت: «برای بنده بسیار جای تعجب است در شرایطی که معاون اول دولت قبل هم اکنون در حال گذراندن محکومیتش در زندان است و در روزهای اخیر معاون اجرایی احمدی نژاد هم دستگیر شده، چطور یاران ایشان به خود اجازه ابراز وجود می دهند؟»اینجــا را ببینید.

15 نماینده در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس پس گرفتن امضای خود برای استیضاح فانی را اعلام کردند. اینجــا   را ببینید.

کد N859807

وبگردی